Carrefour testuje nową usługę

Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w innowacje handlowe mające na celu podniesienie komfortu i bezpieczeństwa klientów swoich sklepów convenience. Do nowatorskich rozwiązań dołączył niedawno koncept Food Point –automatów do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Rozwiązanie testowane jest już w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience w Warszawie.

W dzisiejszych czasach Polacy coraz bardziej cenią sobie jakość produktów oraz sprawną i szybką obsługę. Dodatkowo, w czasie pandemii Covid-19, dużą wagę przywiązują również do bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów. Odpowiadając na ich potrzeby, Carrefour Polska nawiązał współpracę z firmą Food Point. W ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience stanęły nowoczesne automaty gastronomiczne, w których można kupić gotowe dania do podgrzania i konsumpcji na miejscu lub na wynos.

– Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych partnerów we franczyzie – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska. – Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku – dodaje Florkiewicz.

Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc.

Sieć Carrefour w Polsce

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników.