Galeria Askana wzmacnia ofertę modową

Oferta gorzowskiej Galerii Askana wzbogaci się o najemców modowych Greenpoint i Moodo – dwie marki w jednym sklepie.

Greenpoint i Moodo będą działać pod jednym dachem w salonie o powierzchni ponad 120 mkw. na pierwszym piętrze gorzowskiego obiektu. Sklep zostanie otwarty w sierpniu tego roku.

Greenpoint i Moodo to polskie firmy oferujące modę dla nowoczesnych kobiet ceniących połączenie stylu casual z najnowszymi trendami modowymi. Greenpoint ma obecnie 165 sklepów w Polsce. Moodo natomiast dysponuje siecią 130 lokali w Polsce oraz współpracuje z ponad setką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji i z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

– Podpisanie zupełnie nowej umowy w Galerii Askana to bardzo dobry sygnał dla rynku handlowego. Zauważamy, że najemcy coraz chętniej powracają do rozmów o rozwoju. To także znak, że obiekty w miastach regionalnych są wciąż atrakcyjne dla dużej grupy sieci handlowych – zauważa Marta Jezierska, leasing manager w CREAM Property Advisors, odpowiedzialna za podpisanie umowy.

Wzmacnianie oferty Galerii Askana

– Nasze działania nie ograniczają się do aneksowania umów najmu. Obserwując uważnie sytuację na rynku, wzmacniamy ofertę obiektów, którymi się opiekujemy, o popularne marki z dużym potencjałem sprzedażowym. W Galerii Askana oferujemy nie tylko dobre miejsce do prowadzenia biznesu, ale także wsparcie marketingowe w kanale tradycyjnym oraz poprzez aplikację mobilną centrum – mówi Michał Małecki, dyrektor działu leasingu nieruchomości handlowych w CREAM Property Advisors.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana. l