Kolejna restauracja na Dziedzińcu Starego Browaru

Wraz z otwarciem nowej restauracji Dolce Vita Stary Browar dopełnił ofertę gastronomiczną Dziedzińca. Klienci mogą teraz wybierać między autorskimi restauracjami z kuchniami świata, m.in. koreańską, japońską, amerykańską, fusion, nowoczesną polską, a od niedawna – także włoską.

Dodatkowo, za kilka dni ruszy wielokanałowa kampania “Dziedziniec Smaków”, promująca odświeżoną ofertę tej strefy restauracyjnej.

 Nowa restauracja w stylu włoskim

W drugiej połowie czerwca na Dziedzińcu Starego Browaru otwarto restaurację w stylu włoskim – Dolce Vita. W menu nowego lokalu klienci znajdą klasyczne pizze i pasty, owoce morza, a także autorskie dania z sezonowych składników. Ważnym elementem karty są antipasti i przekąski oraz bogata selekcja włoskich win. Do wnętrza twórcy restauracji wybrali nowoczesny design z ciepłymi akcentami – miękkimi kanapami i fotelami obitymi aksamitnymi tkaninami.

– Polacy uwielbiają włoską kuchnię – niezależnie od wieku czy statusu ekonomicznego – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. – Dla Dziedzińca szukaliśmy konceptu z jakościowym włoskim menu, ale także ambicją kreowania żywego, efektownego wizualnie miejsca spotkań – zgodnie z profilem tej strefy. Udało nam się pozyskać partnera z wizją łączącą nowoczesność z klimatycznym wyczuciem stylu, a przy tym doświadczoną restauratorkę.

Miks smaków i klimatów

Zarządca Browaru dążył do stworzenia na Dziedzińcu oferty różnorodnej pod względem menu i dopełniającej się tak, aby miejsce tętniło życiem od rana do wieczora, siedem dni w tygodniu. Obecnie funkcjonuje tutaj 6 restauracji z obsługą kelnerską, klub muzyczny Sinner z letnim ogródkiem i outdoorową sceną oraz designerski pop-up lodziarni Lodovnia.

– Odświeżona oferta kulinarna Dziedzińca to koktajl smaków i stylów – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. – Mamy rockowy premium steakhouse Whiskey in the Jar, Matii z pierwszym w Polsce menu robata, autorski Projekt Kuchnia z sezonowymi interpretacjami dań kuchni polskiej, “instagramową” Werandę z lekką nowoczesną kartą, Art Sushi z unikalnym koreańsko-japońskim wachlarzem potraw, Dolce Vita z klasyczną włoską pizzą, pastami z najlepszych jakościowych składników i doskonałą selekcją win. Restauratorzy Dziedzińca przykładają wielką wagę nie tylko do oryginalnego, jakościowego menu, ale także atmosfery lokali tworzonej przede wszystkim przez ludzi – wyśmienitych kucharzy, kelnerów, a także przez dopieszczony w detalu design. Możemy się pochwalić jednymi z najpiękniejszych restauracji w Poznaniu.

Od późnej wiosny do wczesnej jesieni (a częściowo całorocznie) restauracje na Dziedzińcu prowadzą też klimatyczne ogródki. Ich atutem, obok atrakcyjnych potraw, jest otoczenie z widokiem na zabytkową zabudowę Browaru i zielony park należący do centrum. W lokalach Projektu Kuchnia i Dolce Vita działają także popularne wśród klientów Browaru delikatesy z produktami spożywczymi.

“Dziedziniec Smaków” z nową kampanią

Nieprzypadkowo to właśnie odświeżonej ofercie kulinarnej Dziedzińca poświęcona jest nowa wielokanałowa kampania marketingowa Starego Browaru. Zarządca centrum wskazuje, że to przestrzeń, do której po lockdownie najchętniej zaczęli wracać klienci.

– Pod hasłem “Dziedziniec Smaków” prezentujemy nie tylko wyjątkowość i różnorodność kuchni, jakie proponują gościom tutejsze restauracje – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru. – Pokazujemy także atmosferę tego kulinarnego serca Poznania – miejsca spotkań, żyjącego przez cały dzień, od poniedziałku do niedzieli. Dziedziniec to także wydarzenia kulturalne, wystawy w Galerii na Dziedzińcu, imprezy w Sinnerze, koncerty w Whiskey in the Jar i cała oferta letnich wydarzeń w ramach Lata w Parku. Do stworzenia kreacji graficznej kampanii wykorzystano zdjęcie potraw ze wszystkich restauracji na Dziedzińcu, prezentujące różnorodność i bogactwo tutejszej oferty gastronomicznej. W najbliższych tygodniach planujemy wspólnie z najemcami jeszcze bardziej podsycać apetyty naszych klientów – mówi Tupalska. Przybliżymy sylwetki szefów kuchni, flagowe dania każdej restauracji, także w formie video. Ambasadorami naszych restauracji są nasi partnerzy-influencerzy z dużym gronem lokalnych odbiorców. Oni także będą aktywnie zaangażowani w kampanię – podsumowuje Joanna Tupalska.

Oferta gastronomiczna Starego Browaru

Zmiany na Dziedzińcu wpisują się w konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju oferty gastronomicznej w Starym Browarze. – Sukcesywnie wzbogacamy i urozmaicamy ofertę F&B, pod tym względem od lat wyprzedzamy naszą konkurencję – mówi Magdalena Kowalak, prezes spółki zarządzającej Starym Browarem. – Zależy nam, aby nasze strefy restauracyjne miały zróżnicowane, ale uporządkowane i uzupełniające się profile. W Atrium działa dedykowany spontanicznej konsumpcji w stylu “fast” food court. Dziedziniec gromadzi amatorów wyrafinowanej autorskiej kuchni. Jesteśmy też w trakcie budowy zupełnie nowego hubu gastronomicznego w Pasażu – strefy w typie miejskiej food-halli – Foodpark. Systematycznie rozwijamy miks ofert konkurencyjnych wobec oferty restauracyjnej w centrum Poznania, zarówno pod względem menu, jak i formatów – kończy Magdalena Kowalak.