Olimp otwiera restaurację w Bielsku-Białej

Gemini Park Bielsko-Biała poszerza swoją ofertę gastronomiczną. Centrum podpisało umowę z siecią restauracji Olimp, która należy do Gastromall Group.

Bielski Gemini Park kontynuuje rozwój swojej oferty gastronomicznej, wprowadzając do oferty doskonale znane marki oraz nowoczesne koncepty restauracyjne. Już dziś klienci znajdą tutaj 13 lokali takich sieci jak m.in.: McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Silver Dragon, Donner Kebab, Costa Coffee, Lodomania czy Cukiernia Sowa. W ten mix wkomponuje się wkrótce także Olimp.

– Nową Restaurację Olimp zdecydowaliśmy się ulokować w Gemini Park Bielsko – Biała, ponieważ współpraca z Gemini Holdings przy wcześniejszych projektach przebiegała wzorowo. Od kilku lat nasze restauracje działają w Gemini Park Tychy oraz Gemini Park Tarnów. Zarówno my jako Gastromall Group – główni najemcy, jak i nasi Franczyzobiorcy, możemy śmiało potwierdzić, że Gemini Holdings zdecydowanie wyróżnia się na tle krajowej branży retail, oferując klientom kompleksowe podejście, wsparcie merytoryczne i organizacyjne. Warto również podkreślić duże zaangażowanie Gemini Holdings w promocję swoich najemców i ogólne wsparcie marketingowe podczas trwania całej umowy – mówi Piotr Beltrani, Dyrektor Działu Ekspansji i Rozwoju.

Oferta gastronomiczna

Oferta gastronomiczna Gemini Park jest jedną z najszerszych wśród podbeskidzkich centrów handlowych. Oparta jest przede wszystkim na znanych markach restauracyjnych i kawiarnianych, a także na kuchniach świata, w tym na restauracjach serwujących dania kuchni m.in. japońskiej, włoskiej, amerykańskiej, orientalnej czy bliskowschodniej.

Już we wrześniu do tego grona dołączy kolejny ciekawy koncept. Olimp będzie jedyną restauracją w gastronomicznym tenant mix’ie Gemini Park serwującą dania na wagę. Na mocy podpisanej umowy najmu marka zajmie lokal mający prawie 130 m kw., ulokowany w obrębie strefy food court.

– Restauracje z jedzeniem na wagę cieszą się popularnością w Polsce. Także klienci odwiedzający lokale w galeriach chętnie korzystają z tego typu oferty. Do lokali przyciąga m.in. ujednolicona cena za 100g, szerokie menu i możliwość samodzielnego komponowania dania czy wielkości porcji, a także opcję zakupu jedzenia na wynos – wylicza Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager Gemini Holding.

– Dlatego jednym z naszych leasingowych priorytetów było zapewnienie tenant mix’owi oferty, która zgodna jest nie tylko z rynkowymi trendami, ale także oczekiwaniami klientów. Wybór padł na Olimp, jeden z najszybciej rozwijających się konceptów z jedzeniem na wagę. To marka stabilna, doskonale rozpoznawalna, znana klientom z innych obiektów handlowych w całej Polsce – dodaje.

Dywersyfikacja menu

Jak zapewnia Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała, obiekt w swojej strategii rozwoju oferty restauracyjno-kawiarnianej stawia dziś na dywersyfikację menu oraz nowe koncepty, jakie podpowiada zmieniający się rynek.

– Wsłuchujemy się zarówno w oczekiwania naszych klientów, jak również śledzimy trendy na rynku w Polsce i zagranicą. Przyglądamy się znanym sieciom oraz świeżym, autorskim konceptom, które zaczynają na tym rynku być zauważalne. Staramy się przy tym znaleźć ofertowy balans – mówi.

– Naszym celem jest sprawienie, że oferta gastronomiczna Gemini Park będzie nie tylko zaskakująca w swoim mix’ie czy odróżniająca się od lokalnej konkurencji, ale przede wszystkim kompletna i rodzinna, a co za tym idzie zaspokajać będzie różne gusta kulinarne osób w różnym wieku – mówi.