[BADANIE] Rośnie zaufanie do sieci Carrefour

Jak wynika z raportu „Zaufanie Polaków do sieci handlowych w czasie pandemii”, zrealizowanego przez agencję Catchers oraz Instytut Badawczy IPC, zaufanie konsumentów do Carrefour zwiększyło się o ponad 11 proc. Carrefour jest wystawcą SCF 2020 CEE.

Pomimo obecnego spowolnienia pandemii, Carrefour konsekwentnie kontynuuje podjęte działania i rygorystycznie przestrzega najwyższych standardów sanitarnych, w tym dezynfekcji. We wszystkich sklepach Carrefour przy stanowiskach kasowych oraz ladach obsługiwanych przez pracowników sklepów Carrefour wyklejone są także odpowiednie linie ułatwiające utrzymywanie odstępu. Dzięki większej powierzchni hiper- i supermarkety Carrefour zapewniają większe dystansowanie społeczne, a co za tym idzie zakupy w takich placówkach są bezpieczniejsze i bardziej komfortowe. Potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań, obok wzrostu zaufania klientów, jest również fakt, że wszystkie formaty sklepów działają bez zakłóceń i żaden ze sklepów sieci nie został zamknięty z powodu pandemii.

Ponadto, Carrefour wprowadził na swojej stronie carrefour.pl narzędzie Traffic Meter, dając klientom możliwość sprawdzenia natężenia ruchu w wybranym przez konsumenta sklepie i tym samym świadomego zaplanowania wizyty w sklepie, gdy ruch jest mniej intensywny. Carrefour nie ustaje również w dynamicznym rozwoju usług e-commerce. We wszystkich super- i hipermarketach sieci wprowadzono możliwość odbioru zakupów spożywczych zamówionych w sklepie internetowym sieci. To usługa click&collect dla zakupów spożywczych, w ramach której pracownicy wybranego sklepu stacjonarnego za darmo skompletują zakupy według złożonego na stronie carrefour.pl zlecenia. Zamówienie odebrać można w punkcie obsługi klienta wybranego sklepu nawet tego samego dnia.

Omnichannelowa sieć Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro.