Galeria Jurajska: powiększenie i relokacja perfumerii Douglas

Najemcy Galerii Jurajskiej przedłużają umowy, a wielu przypadkach przenoszą się do większych lokali, wprowadzając przy okazji nowe koncepty handlowe. Na taki ruch ostatnio zdecydował się Douglas.

Najemcy, którym kończą się 5 i 10-letnie umowy najmu z Galerią Jurajską zostają na kolejne lata. Część z nich oprócz prolongaty, decyduje się także na dodatkowe inwestycje np. przeprowadzkę do większego lokalu, remont wnętrz czy wprowadzenie nowego konceptu handlowego.

Douglas w nowym koncepcie wizualnym

Marka Douglas, obecna w galerii od jej otwarcia w 2009 roku, podjęła kilka decyzji dotyczących przyszłości w częstochowskim centrum handlowym. Sieć nie tylko przedłużyła umowę z Jurajską, ale także przeniosła się do innej lokalizacji w centrum oraz zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu handlowego.

– Na takie zmiany decyduje się coraz więcej najemców. Tylko w ciągu ostatniego roku kilka marek przeprowadziło się do większego lokalu lub przeprowadziło i zmodernizowało. To jasny sygnał, że marki dostrzegają potencjał Galerii Jurajskiej i są chętne do tego, aby inwestować w obecność w naszym obiekcie i rozwijać się – mówi Anna Borecka – Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Przykład Douglasa jest najlepszy. Marka przeniosła się do lokalu o podobnej powierzchni (310 m kw.), który położony jest w samym sercu Galerii Jurajskiej. Salon perfumerii został stworzony według najnowszego standardu i najbardziej aktualnych, światowych wytycznych. To jeden z pierwszych lokali sieci w Polsce, który uruchomiony został w tym koncepcie.

 

– Powiększenie i relokacja perfumerii w Galerii Jurajskiej to inwestycja, którą planowaliśmy od dawna. Zawsze chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientek, w atrakcyjny sposób prezentować naszą ofertę, a przede wszystkim – zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Nowo otwarta perfumeria zajmuje zdecydowanie większą powierzchnię – blisko 300 m kw. i została zaaranżowana w nowoczesnym stylu, który wzbogaciliśmy rozwiązaniami multimedialnymi – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji i Inwestycji w Douglas.

– Nowy koncept to także nowa kolorystyka. Wnętrze utrzymane jest w eleganckich, złotych kolorach. Zastosowaliśmy też klarowny podział na strefy makijażu, pielęgnacji i zapachów, w których czekają produkty kilkuset marek, zarówno bestsellerowe międzynarodowe marki, ale także młode brandy, które szybko zdobyły popularność i zaufanie konsumentów – wyjaśnia.

To nie koniec zmian. – Powiększyliśmy także zespół konsultantów, którzy pomagają jak najlepiej dobrać produkty, udzielają porad i zawsze dbają o zachowanie wyjątkowej atmosfery – nawet w obecnych, post-covidowych warunkach, kiedy musieliśmy wprowadzić pewne ograniczenia związane z testowaniem produktów. Jestem przekonana, że nowa, jeszcze atrakcyjniejsza odsłona perfumerii Douglas przypadnie do gustu klientkom z Częstochowy i okolic, i będzie ulubionym punktem na ich zakupowej mapie miasta – dodaje Magdalena Przybysz.

Galeria Jurajska w portfolio obiektów GTC

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home &You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych.

Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.