Nowe marki i stoiska w ETC Swarzędz

Pomimo trwającej pandemii ETC Swarzędz nie zwalnia tempa. Zarządcą ETC jest Grupa Capital Park – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum.

Do grona najemców dołączył niedawno nowy sklep odzieżowy– Greenpoint.  Salon po ponad 120 mkw. powierzchni.

– Fakt, że marka Greenpoint dołączyła do grona najemców naszego centrum handlowego ucieszy szczególnie panie ceniące jakość i uniwersalność w modnym wydaniu. Jest to kolejny punkt, gdzie Klientki znajdą u nas odzież ponadczasową i tworzoną z myślą o komforcie  – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

W centrum pojawiły się również sezonowe stoiska. Mieszkańcy Swarzędza mogą wybrać się na lody do Lodolandii oraz kupić na terenie galerii świeże owoce. Cyklicznie pojawiają się też stoiska z oliwkami i tradycyjnymi oscypkami.

To jednak nie wszystko. Do grona najemców dołączyła firma Monter Dom proponująca budynki modułowe, które sprawdzają się jako domki letniskowe, szatnie przy boiskach czy boksy handlowe. Zainteresowani tego typu obiektami mogą zobaczyć na żywo jedną z propozycji. Dom pokazowy znajduje się niedaleko wejścia głównego do ETC Swarzędz.

Portfolio Capital Park

Capital Park jest firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Royal Wilanów oraz jest w trakcie rewitalizacji flagowego projektu wielofunkcyjnego w centrum Warszawy – Fabryki Norblina. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 302.000  mkw. i wartości rynkowej 2,5 mld PLN, z czego 87% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie.