Biedronka oferuje darmową dostawę zakupów. Wystarczy użyć aplikacji Glovo.

Każdy klient Biedronki, który przy użyciu aplikacji Glovo zrobi zakupy za minimum 199 zł od teraz może liczyć na darmową dostawę wprost do domu. Jak wynika z badań przeprowadzonych w miastach, w których Glovo dostarcza zakupy z Biedronki, średni czas dowozu skrócił się i wynosi już tylko 45 minut.

Od teraz sieć Biedronka rozszerza ofertę wygodnych zakupów na odległość wprost z dostarczeniem pod drzwi i jeszcze bardziej ułatwia klientom zakupy. Mogą liczyć nie tylko na szybką, ale i darmową dostawę do domu, jeżeli na zakupy wydadzą co najmniej 199 zł. Jeśli zakupy zmieszczą się w przedziale 150-198,99 zł kupujący zapłacą za dowóz 5,99 zł. Jeśli wydadzą w Biedronce między 50 a 149,99 zł dostawa będzie kosztować 9,99 zł, a za doręczenie zakupów wartych poniżej 50 zł klienci zapłacą 12,99 zł.

Większa paleta produktów i szybsza dostawa

– Dodatkowo od teraz można wybierać z aż 2 tysięcy produktów dostępnych w sklepach sieci: od świeżych owoców i warzyw zaczynając na produktach mrożonych, co jest nowością, kończąc. Produkty mrożone są dostarczane klientom w specjalnych torbach, gwarantujących zachowanie jakości. Poprzez aplikację Glovo można także nabywać produkty oferowane w ramach akcji tematycznych Biedronki, np. tygodnia azjatyckiego, włoskiego lub portugalskiego – Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

Średni czas dostawy po dokonaniu zamówienia wynosi obecnie 45 minut. Niemal wszystkie zamówienia realizowane są w czasie krótszym niż godzina. Sklep internetowy Biedronki jest otwarty również w niedziele niehandlowe, co oznacza, że wygodnych zakupów przy użyciu aplikacji Glovo można dokonywać każdego dania. Nie ma limitu wagowego ani cenowego dostawy.

Zakupy w Biedronce poprzez aplikację Glovo dostępne są w 21 polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i w Rzeszowie.

Jeronimo Martins jest właścicielem Biedronki

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej (na koniec I kwartału 2020 r.)  3010 sklepów zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2019 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając około 70 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.