Flagowy salon Guess i Marciano ruszył w Posnanii. To jeden z pierwszych takich projektów w Europie.

Amerykańska marka Guess otworzyła, po trwającym prawie trzy miesiące remoncie, swój flagowy salon w Posnanii. Łączna powierzchnia przeznaczona dla marek Guess i Marciano przekracza 450 mkw. Warto podkreślić, że to pierwszy sklep tych dwóch marek w Polsce zaaranżowany według najnowszego konceptu i jeden z pierwszych takich projektów w Europie.

„Miejsce debiutu nowego konceptu w Polsce nie jest przypadkowe, gdyż od momentu otwarcia w 2016 roku nasz sklep w Posnanii zdobył rzeszę wiernych klientów, którym teraz zdecydowaliśmy się pokazać Guessa w zupełnie nowej odsłonie. Dostosowanie salonu do nowego konceptu trwało niecałe trzy miesiące. Natomiast największym wyzwaniem było przeprowadzenie remontu bez zamykania lokalu nawet na jeden dzień. Operacyjnie udało się to zrealizować dzięki dobrej współpracy z zarządem Posnanii. W dalszym ciągu będziemy inwestować w salony naszych brandów zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych, a niewątpliwie Posnania należy do takich obiektów. Dla nas ogromne znaczenie w tym projekcie ma partnerskie podejście firmy Apsys, nie tylko w okresie przed pandemią, ale również i w tym trudnym czasie, przez który, wspólnie przechodzimy” – mówi redakcji Retailnet/ SCF News Waldemar Madajczyk VP European Markets CEE & Russia. 

W planach kolejne salony Guess i Marciano

„Obecnie jednym z kluczowych parametrów doboru lokalizacji, dla takich projektów marki Guess, staje się również perspektywa długofalowej, dobrej współpracy i partnerstwa biznesowego z właścicielami galerii handlowych. Pracujemy już nad podobnym konceptem sklepu połączonych marek Guess i Maricano i wierzę, że niedługo uda się zrealizować kolejny taki projekt .” – dodał Waldemar Madajczyk.

„Jesteśmy zadowoleni, że w tym trudnym okresie Posnania niezmiennie cieszy się nie tylko dużym zainteresowaniem klientów, o czym świadczą stabilnie rosnące wyniki frekwencji i obrotów najemców, ale również zaufaniem ze strony najemców. Jest to dla nas ważny sygnał, że strategia jaką przyjęliśmy dla rozwoju projektu i negocjacji z najemcami daje wymierne efekty w postaci nowych umów najmu” – mówi Marek Błędowski, Vice-president & Head of Leasing Department, Apsys Polska S.A.

Guess posiada ok. 1,8 tys. sklepów w ponad 95 krajach na świecie. W Polsce marka zadebiutowała bezpośrednio w 2012 roku otwierając flagowy sklep w Warszawie. Choć tak naprawdę pierwszy sklep marki został otwarty już w 2009 roku, ale wtedy jeszcze na zasadach franczyzy. Obecnie sieć marki na polskim rynku liczy 61 salonów zlokalizowanych zarówno w centrach handlowych jak i w outletach.

Obroty Guess rosną nieprzerwanie od 4 lat

Założona w 1981 r. marka Guess rozpoczęła swoją działalność jako firma specjalizująca się w denimie. Intensywny rozwój firmy na przestrzeni lat pozwolił jej stać się obecną na całym świecie marką lifestylową. Obecnie Guess, Inc. prowadzi globalną sprzedaż, dystrybucję i licencjonuje kolekcje odzieży, denimu, torebek, zegarków, obuwia oraz innych powiązanych produktów konsumenckich. Obroty Guess Inc. w zakończonym w styczniu 2020 roku fiskalnym wyniosly 2.68 mld dolarów i rosną nieprzerwanie od 4 lat.