Winiarnia Winestory otworzyła pierwszy sklep na Białołęce

Galeria Północna wzbogaca swoją ofertę gastronomiczną. Z końcem lipca do grona najemców dołączyła marka Winestory oferująca szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych win, whisky, koniaków, likierów oraz innych alkoholi.

Mimo wakacyjnego sezonu oraz trwającej cały czas pandemii koronawirusa Galeria Północna nie zwalnia tempa i systematycznie uatrakcyjnia ofertę dla klientów. W ostatnim czasie na terenie obiektu powstały dwa nowe place zabaw, wielkoformatowy mural przedstawiający mapę świata, a do najemców dołączył kolejny sklep z branży gastronomicznej. Tym razem ofertę centrum handlowego zasilił sklep Winestory. W jego asortymencie dostępne są starannie wyselekcjonowane wina oraz bogaty wybór whisky, koniaków, likierów, ginów, wódek i rumów sprowadzanych prosto z Jamajki, Martyniki, Kuby czy Barbadosu. Salon znajduje się na parterze galerii w pobliżu sklepu New Yorker, a jego otwarcie miało miejsce w środę, 29 lipca.

– Cały czas staramy się uzupełniać ofertę Galerii Północnej o nowe marki, które umożliwią klientom zrobienie zakupów w jednym miejscu. Winestory doskonale uzupełni asortyment pozostałych sklepów, dając klientom możliwość kupienia staranie wyselekcjonowanych alkoholi z rożnych stron świata. Cieszymy się, że Galeria Północna została wybrana na pierwszą lokalizację salonu Winestory na Białołęce – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager, GTC S.A.

9. sklep w Warszawie

Winestory to rodzinna firma, stworzona z pasji do wina oraz potrzeby szerzenia kultury picia wina i wiedzy na temat doboru alkoholi do potraw. Marka od lat współpracuje z winiarzami na całym świecie, dzięki czemu może zaoferować swoim klientom starannie wyselekcjonowane trunki w atrakcyjnych cenach. Winestory dużą uwagę przykłada też do obsługi klienta, dlatego w salonach zatrudnieni są profesjonalni doradcy, posiadający specjalistyczną wiedzę na temat win i alkoholi mocnych. Nowo otwarty lokal Winestory w Galerii Północnej jest już dziewiątym sklepem marki w Warszawie.

– Widzimy, że klienci odwiedzający galerie handlowe bardzo chętnie robią zakupy w naszych sklepach, dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą sieć. Zależało nam na dobrej lokalizacji. Wybraliśmy Galerię Północną i już podczas otwarcia przekonaliśmy się, że była to dobra decyzja. Cieszymy się, że nasz nowy sklep spotkał się z tak dużym zainteresowaniem i wierzymy, że przyciągnie jeszcze wielu nowych klientów – powiedziała Agnieszka Wolska, wiceprezes zarządu Wineonline Sp. z o.o., właściciela marki Winestory.