SPAR rozwija sieć i usługę e-zakupów

Sieć sklepów SPAR powiększyła się o kolejną placówkę. Nowy sklep otworzył się pod szyldem SPAR w Pniewach, w województwie wielkopolskim. Dla klientów dostępne jest ok. 725 mkw. sali sprzedaży. 

Klienci mogą także skorzystać z usługi zakupów online na stronie z dowozem do domu. Nowy sklep powstał w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł.

– Nasza sieć w Polsce rozrasta się w bardzo szybkim tempie – aktualnie wynosi ona ponad 215 placówek, a około 87 proc. naszych sklepów jest zarządzanych przez niezależnych Partnerów – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

Rebranding sklepów Piotr i Paweł

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. SPAR dokładnie analizuje potrzeby i oczekiwania klientów sklepów w danej lokalizacji. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w ciągu 5 lat w Polsce – na bazie placówek Piotr i Paweł, a także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami.

The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.