Stary Browar zaprasza do parku

Stary Browar w Poznaniu każdego lata przygotowuje specjalne kalendarium wydarzeń realizowanych w należącym do centrum parku. Do współorganizowania wydarzeń Stary Browar regularnie zaprasza najemców.

Do najważniejszych punktów w tegorocznym programie należą plenerowe koncerty Letnie Brzmienia, w czasie których wystąpią takie gwiazdy jak Kwiat Jabłoni, LemON czy Brodka.

Wakacyjne eventy są jednym z kluczowych narzędzi marketingowych, wspomagających odbudowę trafficu po lockdownie. Premierowe formaty wydarzeń muzycznych i sportowych pozwalają przyciągnąć do Browaru nowe grupy odbiorców i jednocześnie zainteresować je ofertą shoppingową czy gastronomiczną.

Pod hasłem “Lato w Parku” poznańskie centrum co roku organizuje szereg wydarzeń “pod chmurką”. Kalendarium na tegoroczne wakacje jest wyjątkowo efektowne. Część programu to kontynuacje cykli z poprzednich lat: cieszące się wielką popularnością zajęcia z jogi i plenerowe kino. Wśród nowych propozycji znalazły się m.in. targ jedzeniowy, oprowadzania po centrum z miejskim przewodnikiem czy treningi funkcjonalne. Po przerwie ponownie działa także Galeria na Dziedzińcu, gdzie 13 lipca otwarto wystawę Konkursu 30/30, prezentującą najlepsze projekty okładek płytowych 2019 roku. Na 30 sierpnia wyznaczono nowy termin drugiej edycji charytatywnego biegu sztafetowego przez park i centrum – Miejska Mila. Letnie kalendarium rozbudowaliśmy w tym roku o nowe formaty, wiedząc, że wielu naszych klientów wakacje spędzi w mieście i będzie szukać lokalnych atrakcji dla siebie, i swoich rodzin czy też kręgu swoich znajomych – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru. Większość wydarzeń w parku jest bezpłatnych, a tym samym szeroko dostępnych. Klienci łączą wyjście na film, koncert czy parkowy trening z zakupami i posiłkami w naszych restauracjach i kawiarniach, dzięki czemu proces odbudowy frekwencji po pandemii znacznie przyspieszył.

Wydarzenia promują najemców

Do współorganizowania wydarzeń Stary Browar regularnie zaprasza najemców. Eventy to dla naszych partnerów doskonałą okazja, żeby w ciekawy, nieoczywisty sposób zaprezentować swoją markę i budować jej pozytywny wizerunek wśród szerokiego grona uczestników letnich eventów – mówi Tupalska. W tym roku współpracujemy m.in. z mieszczącą się w Browarze butikową siłownią Harder – jej instruktorzy prowadzą zajęcia sportowe w parku. Drugim ważnym partnerem jest premium steakhouse Whiskey in the Jar. Marka jest partnerem plenerowego kina, a tegoroczny repertuar powstał we współpracy z zespołem restauracji.

Wyjątkowym wydarzeniem w letnim kalendarium Lata w Parku Starego Browaru jest cykl koncertów Letnie Brzmienia. Poznańskie centrum przy jego organizacji pracuje z agencją Good Taste Production. Od 29 lipca do końca sierpnia w każdy weekend na scenie w parku wystąpią topowe gwiazdy polskiej muzyki, m.in. Kwiat Jabłoni, LemON, Karaś / Rogucki i Brodka. Doświadczenia naszego zespołu w organizacji dużych koncertów z poprzednich lat zaowocowały pozyskaniem świetnego partnera i stworzeniem wydarzenia, które wzbudza ogromne zainteresowanie publiczności i mediów – mówi Joanna Tupalska, dyrektor marketingu Starego Browaru. Letnie Brzmienia skutecznie wypełnią lukę po odwołanych muzycznych festiwalach – dodaje.

Program eventowy częścią strategii Starego Browaru

Działania związane z realizacją wydarzeń na terenie Starego Browaru wpisują się w długofalową strategię marketingową. Atrakcyjny program eventowy przyczynia się do zwiększania footfallu, częstotliwości robienia zakupów oraz pozyskiwania nowych klientów, w tym przede wszystkim przyciągnięcia do Starego Browaru młodszych generacji. Park umożliwił nam na wznowienie większości działań mimo trwającej pandemii – mówi Joanna Tupalska. Duża, otwarta przestrzeń pozwala na stworzenie bezpiecznych warunków i zachowanie odpowiedniego dystansu przez uczestników wydarzeń. Jesteśmy na półmetku realizacji wakacyjnego programu i już teraz możemy stwierdzić, że wydarzenia w parku dodatkowo zmotywowały klientów do powrotu do centrum po lockdownie i pozytywnie wpływają na traffic. Nowe formaty muzyczne, przede wszystkim koncerty Letnie Brzmienia, pomagają nam także dotrzeć do nowych grup odbiorców i zainteresować ofertą Browaru – eventową i zakupową – osoby, które bywają u nas rzadko lub które właśnie ciekawy koncert czy impreza sportowa zmotywuje do pierwszych odwiedzin w naszym centrum – podsumowuje.