Na platformie TradeGala debiutują polskie marki odzieżowe

Dwie znane brytyjskie marki modowe City Goddess oraz Goddiva połączyły swoje siły i stworzyły TradeGalę – nową platformę sprzedaży mody B2B. Na platformie TradeGala zadebiutowały polskie marki odzieżowe – Figl oraz Lenitif.

TradeGala to przede wszystkim globalna platforma, internetowy rynek sprzedaży B2B dla branży odzieżowej. To prosta koncepcja sprzedaży B2B, która łączy producentów marek odzieżowych ze sprzedawcami detalicznymi, czyli przede wszystkim z tymi którzy kupują modę w hurtowych ilościach. Za tą globalną platformą stoi dwoje przedsiębiorców, doskonale już znanych w brytyjskim świecie mody – Mina Melikova oraz Kugan Thangarajan.

Polskie marki na TradeGala

Dwie polskie marki odzieżowe – Figl oraz Lenitif postanowiły skorzystać z możliwości jakie oferuje platforma. Te młode marki, szybko zdobyły dużą ilość zwolenniczek dzięki wysokiej jakości materiałom oraz unikatowym krojom. Projekty Figla oraz Lenitifa tworzone są wyłącznie w Polsce, co gwarantuje najwyższą jakość wykonania. 

– Platforma TradeGala pozwala nam uzyskać większe obroty ze sprzedaży, co w rezultacie zwiększa nasze zamówienia bezpośrednio z Polski na rynki zagraniczne – mówi Piotr Pociecha, właściciel marki Figl oraz Lenitif.

Zaawansowane technologie

Zaawansowana technologia sprzedaży B2B, na której została oparta TradeGala pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, potrzebne do zdobycia nowych kontaktów w biznesie czy też na targach modowych. Dzięki platformie, marki modowe są w stanie zaprezentować swoje produkty do szerszej puli odbiorców, przeanalizować sprzedażowe trendy oraz zmaksymalizować strategię rozwoju biznesu. Na platformie zadebiutowały nie tylko polskie, ale również znane zagraniczne marki, takie jak Marc Angelo, KDK London, Gypsy Clothing, Conquista Fashion, Gold Lunar, Glitz Shoes, Versa Forma oraz najnowszy debiut – brytyjska marka Avinci.

– TradeGala to nie tylko platforma, która zgrabnie łączy światowe marki modowe ze sprzedawcami z całego świata. Na bieżąco współpracujemy ze start-upami oraz młodymi przedsiębiorcami, którzy dzięki wsparciu naszej technologii są w stanie dotrzeć na niedostępne dla nich rynki. Jeśli na polskim rynku są młode, debiutujące marki, z chęcią pomożemy im dotrzeć do kontaktów z branży na całym świecie. To proste – wystarczy zarejestrować się na naszej platformie. TradeGala chce być postrzegana jako marka, która pomaga młodym przedsiębiorcom zaistnieć w branży modowej – podkreśla Mina Melikova, CEO TradeGali.

TradeGala to ponad 4000 zarejestrowanych użytkowników platformy w ponad 90-ciu krajach na świecie. Każdy sprzedający jak i kupujący jest w 100% sprawdzany pod względem rzetelności oraz dostawy produktów, co sprawia, że platforma już na starcie osiąga wysoki wskaźnik satysfakcji wśród swoich użytkowników, bo aż 87 proc.