[WYSTAWCA SCF] Thomas Reichenauer, ROS: rozbudowujemy nasze obiekty w Polsce

Wystawca SCF 2020 CEE

Mogę zapewnić, że nasze portfolio w Polsce zostanie wzbogacone o nowych najemców. Jesteśmy w kontakcie i w trakcie negocjacji z siecią ponad 500 naszych partnerów w całej Europie – mówi Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający i współzałożyciel ROS Retail Outlet Shopping. Z przedstawicielami tej firmy będzie można spotkać się i porozmawiać podczas jesiennej edycji SCF 2020 CEE, której ROS Retail Outlet Shopping jest wystawcą. 

Obecnie w Polsce działają 3 centra Designer Outlet. Jakie są plany powiększenia Państwa portfolio w najbliższych miesiącach? 

Thomas Reichenauer: Rozbudowa centrum Designer Outlet Warszawa jest na dobrej drodze, pomimo panującej pandemii covid-19. Otwarcie pierwszych sklepów w rozbudowanej części będzie miało miejsce tuż przed świętami. Designer Outlet Warszawa będzie miał po rozbudowie powierzchnię 22 800 mkw. GLA i będzie jednym z największych centrów wyprzedażowych w Polsce, a równocześnie jednym z najbardziej wyjątkowych – wszystko dzięki ofercie marek premium. Obok samej rozbudowy centrum na uwagę zasługuje nowy, wielopoziomowy parking z ok. 500 dodatkowymi miejscami postojowymi oraz wyremontowany food court, który znajduje się przy atrium, w samym sercu obiektu.

A jak wygląda sytuacja w przypadku pozostałych obiektów? 

TR: Planujemy rozbudowę i modernizację zarówno centrum Designer Outlet Gdańsk jak i Designer Outlet Sosnowiec. Pierwszym etapem tych prac w przypadku obiektu w Sosnowcu będzie ulepszenie parkingu, na którym powstanie  ok. 600 nowych miejsc postojowych. Chodzi także o przebudowę głównego wejścia od strony północnej, co ułatwi klientom dostęp do centrum. Cele średnioterminowe dla obu obiektów to poprawa zaplecza gastronomicznego, a także zwiększenie powierzchni handlowej. Wszystko to ma na celu unowocześnienia naszych centrów. Chcemy zachować ich pozycję jako pożądanego miejsca do robienia zakupów w skali danego regionu, a także miejsca przyciągającego turystów.

Czy możemy spodziewać, że w Państwa obiektach pojawią się nowe marki?

TR: Zdecydowanie można spodziewać się debiutu wielu nowych marek. Jesteśmy w kontakcie i w trakcie negocjacji z siecią ponad 500 naszych partnerów w Europie. Proszę jednak zrozumieć, że na tym etapie nie możemy wymienić ani ogłosić o jakie marki konkretnie chodzi. Mogę zapewnić jednak, że nasze portfolio w Polsce zostanie wzbogacone o nowych najemców.  

Cały wywiad z Thomasem Reichenauerem będzie można przeczytać w wrześniowym numerze Shopping Center Forum Magazine.