Piotr Bartuzi, Green it: SCF to idealne miejsce na pogłębienie biznesowych relacji

Główny cel naszej obecności na SCF to kontynuacja rozmów o sytuacji epidemicznej oraz jej wpływie na bieżący biznes. W drugiej kolejności będziemy chcieli porozmawiać o potencjalnym rozwoju – mówi Piotr Bartuzi, członek zarządu spółki Eat Green, która jest odpowiedzialna za rozwój sieci Green it. 

– Wieloletnią już obecność na SCF postrzegamy bardzo pozytywnie. Była to zawsze okazja do przyjrzenia się sytuacji w branży detalicznej, pogłębienia relacji ze znanymi wcześniej kontrahentami, oraz poznania nowych – dodaje Piotr Bartuzi.

Rozwój sieci Green it

– W najbliższym czasie planujemy otwarcie nowego formatu placówki „Green it. Wraps” w budynku Plac Unii, w którym z naszej oferty obecne będą głównie wrapy. Dalsze plany będą krystalizować się w ciągu kilku miesięcy – podkreśla członek zarządu spółki Eat Green. 

Na chwilę obecną Green it. posiada 8 lokali (wszystkie własne): 5 w Warszawie (Westfield Arkadia, Galeria Wileńska, Atrium Targówek, Proximo II, Warszawskie Przejścia Podziemne), 2 w Krakowie (Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz) i 1 w Bydgoszczy (Zielone Arkady).