SPAR kontynuuje rebranding sieci delikatesów Piotr i Paweł

Sieć sklepów SPAR otworzyła nowy sklep w Warszawie przy ul. Stawki 2A. Dla klientów dostępne jest 1046 mkw. sali sprzedaży – mogą oni także skorzystać z usługi zakupów online na stronie www.e-spar.com.pl z dowozem do domu. 

Nowa placówka pod szyldem EUROSPAR powstała w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł.

– Nasz nowy sklep zlokalizowany jest w pięknej lokalizacji w warszawskim Śródmieściu – jesteśmy przekonani, że będzie miejscem codziennych zakupów mieszkańców okolicznych osiedli, a także pracowników biur i turystów odwiedzających Warszawę. Jest to kolejna placówka w stolicy – jesteśmy blisko lokalnych społeczności, doskonale znamy potrzeby mieszkańców Warszawy i spełniamy je – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

SPAR dokładnie analizuje potrzeby i oczekiwania klientów sklepów w danej lokalizacji. Spółka zakłada dysponowanie 400 sklepami w Polsce w ciągu pięciu lat.