Marcin Bronkowski, Castorama: idziemy na SCF w poszukiwaniu nowych projektów

Planujemy dalszą ekspansję w Polsce, dlatego głównym celem obecności sieci Castorama na SCF jest pozyskanie kolejnych projektów – zapowiada Marcin Bronkowski, kierownik ds. ekspansji sieci Castorama. 

– Obecność na SCF to również doskonała okazja na spotkania, w krótkim czasie, z czołowymi inwestorami i sieciami działającymi na rynku polskim. O ile aktualne rozwiązania technologiczne dają możliwość utrzymywania ciągłych relacji z kontrahentami, to w dalszym ciągu bezpośrednie kontakty na targach z naszymi aktualnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi są nieocenione w zakresie zrozumienia ich planów, aktualnych tendencji na rynku i wyzwaniami z jakimi spotyka się branża – dodaje Marcin Bronkowski. 

Rozwój sieci Castorama

Grupa Castorama Polska dysponuje 82 sklepami w Polsce i w dalszym ciągu powiększa swoją sieć o kolejne obiekty handlowe. Firma jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Pierwszy sklep w Polsce powstał w 1997 roku. Castorama zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej ok. 1200 sklepów w 10 krajach Europy.