[PARTNER SCF] Schwitzke Górski stworzył nowatorski koncept dla sieci Awiteks

Nowy koncept piekarnio-kawiarni sieci Awiteks znajduje się na poziomie 0 w CH Bonarka i ma powierzchnię 112 mkw. Zastosowane w nim rozwiązania odpowiadają na aktualne potrzeby klientów.

– Wspieramy marki w procesie transformacji, dlatego do pierwotnego konceptu wprowadziliśmy rozwiązania, które odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów i zapewniają komfort zakupów w erze pandemii. Chodzi o rozwiązania self check out i self service – wyjaśnia  Michał Górski, CEO w firmie Schwitzke Górski, która jest partnerem merytorycznym jesiennej edycji SCF 2020 CEE

Nowy koncept sieci Awiteks wdrożony przez Schwitzke Górski 

– Oferta produktowa została poszerzona o gotowe dania, i  – co jest zupełną nowością – gorący moduł ekspozycyjny pozwalający w procesie self service kupować już podgrzane dania i przekąski. Cały ciąg funkcjonuje równolegle do tradycyjnego formatu i współdziałając z nim podnosi możliwości obsługi klientów. A co najważniejsze, dostarcza im nowe, lepsze doświadczenia zakupowe – opowiada Michał Górski. 

Efekty wprowadzonych zmian są już widoczne. Wyniki sprzedaży w poszczególnych wyeksponowanych kategoriach wzrosły, a sieć planuje rozwijać kawiarniany koncept poprzez następne otwarcia.