Outlet Park wzmacnia ofertą odzieżową

Oferta należącego do EPP szczecińskiego Outlet Parku poszerzyła się o dwa nowe sklepy: Pepco (413 mkw.) i Levi’s (227 mkw.).

W dostępnym od teraz w Outlet Parku sklepie międzynarodowej sieci Pepco na klientów czeka wybór odzieży dla całej rodziny i produktów dla domu. Propozycja drugiego nowego najemcy – Levi’s – zainteresuje wszystkich fanów tej legendarnej marki dżinsów.

Centrum wyprzedażowe

– Jako jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, kierujemy naszą ofertę do jak najszerszej grupy klientów, tak, aby każdy mógł znaleźć u nas swoje ulubione marki i poznać rynkowe nowości. Dzięki propozycji dwóch nowych najemców, nasza oferta stała się jeszcze bardziej komplementarna – mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To unikatowy projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tam 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. dyskont Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios.