[KOMENTARZ] LedLIVE na SCF: transparentne ekrany dają nowe możliwości branży retail

Wystawca SCF 2020 CEE

SCF to miejsce spotkań przedstawicieli centrów handlowych z najemcami, gdzie na neutralnym terenie mogą porozmawiać o szansach, zagrożeniach oraz wizjach rozwoju. Jednym z takich tematów może być wykorzystanie ekranów LED – pisze w swoim komentarzu Bogusława Kalawska, Head of Sales & Business Development w firmie LedLIVE, wystawcy jesiennej edycji SCF 2020 CEE

Nośniki LED powszechnie postrzegane są jako jeden z kanałów przesyłu informacji handlowej. Kojarzą się z wielkim urządzeniem za witryną, bombardującym przechodnia ofertami. Stąd rodzą się obostrzenia wielu centrów handlowych nt. takich instalacji.

Nowe rozwiązanie dla najemców i wynajmujących 

Nowe rozwiązania w dziedzinie technologii LED dają nowe możliwości, mowa o ekranach transparentnych LedLIGHT firmy LedLIVE. Ekrany LED dostały nową szansę. Z praktycznego punktu widzenia instalacja ekranu transparentnego w witrynie sklepu, nie zasłania tego co się za nią dzieje. Klient mimo wyświetlanego kontentu widzi, co sklep ma do zaoferowania w środku. Dochodzą do tego korzyści co do bezpieczeństwa. Za ekranem transparentnym można wychwycić niepokojące sytuacje, a w godzinach, gdy lokale są zamknięte ochronie łatwiej zauważyć sytuacje niebezpieczne. Ponadto ekran LEDLIGHT wpisuje się w trendy ECO, do produkcji stosuje się znacznie mniej materiału, a pobór mocy jest nawet 3-krotnie mniejszy niż standardowe nośniki.

Ekrany transparentne LedLIGHT nie zostały jednak stworzone z pragmatyzmu. Z chwilą ich wejścia na rynek, pojawiły się nowatorskie projekty, nietuzinkowe aranżacje. Przestały być nośnikiem reklamy, a stały się elementem wykorzystywanym przez projektantów nowych koncepcji. Coraz więcej powstaje miejsc, gdzie ekran transparentny LedLIGHT jest częścią tła, budowania nastroju. Wyświetlane są na nim lasy, wodospady, czy produkty same w sobie bez zbędnego tła (efekt 3D), tym samym klient nie jest atakowany na wejściu, a zachęcany do wejścia.

Wdrożenia m.in. w centrach handlowych 

SCF to okazja, aby zapoznać się z technologią i możliwościami transparentnych ekranów LedLIGHT. Najemcy na stoisku firmy LedLIVE będą mogli zainspirować się prezentowanymi rozwiązaniami, a wynajmujący będą mogli porozmawiać o technicznych aspektach instalacji takiego sprzętu. Jest to szansa otwarcia się branży na tego typu innowacje, co może zaowocować wdrożeniami w coraz większej ilości obiektów. Nasze najnowsze instalacje to m.in CH Arkadia, CH Mokotów, Galeria Północna, Galeria Stara Ujeżdżalnia, Filharmonia Warmińsko-Mazurska czy Teatr Bagatela.

Autorką komentarza jest Bogusława Kalawska, Head of Sales & Business Development w firmie LedLIVE.