Solar podsumował sprzedaż w ostatnim miesiącu wakacji

Zarząd sieci Solar poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2020 roku wyniosły 10,3 mln zł.

Sprzedaż w salonach własnych (w tym również w outletach oraz zaewidencjonowana w sklepach franczyzy depozytowej) wyniosła w tym okresie 9,8 mln zł.

Dla porównania sprzedaż w czerwcu 2020 roku wyniosła 11,9 mln zł, a w salonach własnych 11,3 mln zł. 

Sieć sprzedaży Solar

Solar Company S.A. jest właścicielem marki Solar, jednej z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Każdego roku projektowane są trzy główne kolekcje obejmujące sezony: wiosna-lato, jesień- zima oraz karnawał. Firma Solar została założona przez trzech współwłaścicieli.

Obecnie Solar zatrudnia ok. 700 osób, które pracują w biurze i w sieci sklepów w całej Polsce. Pierwszy sklep z logo Solar został otwarty w 1998 r. a obecnie sieć tworzy ok. 70 własnych sklepów firmowych, 17 placówek franczyzowych oraz 58 sklepów partnerskich. Firma współpracuje również z 15 partnerami z zagranicy i ma dwie placówki franczyzowe zlokalizowane w Niemczech i Luksemburgu.