Mallson na SCF: rośnie portfolio męskich marek w Galerii Wiślanka

Wystawca SCF 2020 CEE

Galeria Wiślanka – pierwsze, nowoczesne centrum handlowe w Żorach z sukcesem kompletuje swoją ofertę branży fashion, uzupełniając ją głównie o marki dotychczas nieobecne w mieście. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły cenione brandy z asortymentem odzieży i dodatków dedykowanych mężczyznom: salony Vistula, Wólczanka, Bytom oraz Kubenz.

W czasie podpisania nowych umów Galerię reprezentowała firma Mallson Polska wystawca jesiennej edycji SCF na stoisku 2.1.

Komercjalizowana z sukcesem Galeria Wiślanka sprawi już niebawem, że żorzanie, którzy do tej pory zmuszeni byli robić zakupy w sklepach swoich ulubionych marek w innych centrach handlowych, będą mogli odwiedzić ich salony we własnym mieście. Ponadto każdy z brandów otworzy swoje punkty sprzedaży w najnowocześniejszych konceptach.

Szersza oferta marek w Galerii Wiślanka

W ostatnich dniach zestaw najemców Galerii Wiślanka poszerzył się o silną reprezentację marek posiadających kompleksową ofertę męską – Vistula, Wólczanka, Bytom oraz Kubenz.

Salony Vistula i Wólczanka zajmą łącznie 120 mkw. powierzchni. Ich wnętrza zostaną zaaranżowane zgodnie z najnowszymi projektami. W sklepie Vistula klienci znajdą kolekcje będące gwarancją dobrego wyglądu oraz wygody idących w parze z wyczuciem stylu oraz światowymi trendami. Brand ten od lat umiejętnie łączy bowiem najnowsze modowe tendencje z ponadczasową klasyką. Formalną odsłonę marki reprezentują garnitury, marynarki i koszule. Szeroką część asortymentu stanowi także casualowa odsłona kolekcji.

Z kolei sklep Wólczanka zaoferuje nie tylko męskie koszule, dzianiny i dodatki, ale także będzie posiadał charakterystyczną i lubianą przez kobiety linię damską. Marka ta od lat znana jest z bogatej oferty koszul dedykowanych do pracy, na weekendy, a także przeznaczonych na specjalne okazje. Najbardziej wymagający klienci będą mieli do swojej dyspozycji ekskluzywną linię Lambert.

W Galerii Wiślanka znajdzie się także mierzący 95 mkw. salon polskiej marki Bytom. Będzie to sklep, w którym tradycyjne krawiectwo spotyka się z nowoczesną wizją mody męskiej. To właśnie w myśl tej zasady powstają kolekcje stworzone ze szlachetnych włoskich tkanin, uszyte w rodzimych szwalniach. Bytom w swoich działaniach nawiązuje też do szeroko pojętej kultury i sztuki.

Natomiast Kubenz to wyraz klasyki i stylu dedykowany nowoczesnemu i dynamicznemu mężczyźnie bez względu na jego wiek. Kolekcje tworzone są zarówno z myślą o tych, którzy preferują klasyczne stylizacje, jak również dla panów poszukujących casualowych i nieformalnych rozwiązań. Salon tej marki zajmie 98 mkw. powierzchni.

– Od samego początku projektowi Galeria Wiślanka przyświecała idea stworzenia w Żorach komfortowego miejsca zakupów dla całej rodziny. Staramy się być w tym konsekwentni kompletując ofertę marek, które będą dostępne na terenie naszego centrum handlowego. W obecnych czasach mężczyźni przykładają coraz większą wagę do swojego wyglądu i chcą prezentować się jak najlepiej oraz zgodnie z najnowszymi trendami. Dlatego zadbaliśmy, by żorzanie mogli zrobić zakupy odzieżowe w salonach swoich ulubionych męskich brandów – mówi Teresa Jonas, prezes zarządu Wiślanka S.A.

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które zaoferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), na której swoje salony otworzą m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, 4F, Orsay, Diverse, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Rossmann, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, home&you, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otworzy się także popularny dyskont spożywczy Lidl, a spragnionych kinowych premier powita pierwsze w mieście, wielosalowe kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacą ponadto lokale m.in.: Burgerownia, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Z kolei rodzice chcący zapewnić rozrywkę swoim dzieciom będą mogli skorzystać z wygodnego placu zabaw Sayland zlokalizowanego na piętrze Galerii. Obiekt powstaje tuż obok skrzyżowania drogi krajowej DK81 (zwanej potocznie „Wiślanką”) i drogi wojewódzkiej DW 935, która tworzy obwodnicę Żor i prowadzi do autostrady A1. Dla zmotoryzowanych obiekt zaoferuje wygodny parking na 600 samochodów. W zasięgu Galerii Wiślanka z dojazdem do 30 minut mieszka ponad 750 tysięcy osób (źródło: GFK).

Za budowę Galerii odpowiada uznana na rynku firma Strabag, Otwarcie planowane jest w IV kwartale 2020r.

Mallson jest wystawcą Shopping Center Forum 2020 CEE

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.