Wykraczając poza COVID-19: Nowoczesna aplikacja Chainels buduje relacje z najemcami

Zdaniem “Safe Shopping centers” pandemia stanowi wyjątkowe wyzwanie dla właścicieli nieruchomości, inwestorów, operatorów i ich najemców. Dlatego odzyskanie zaufania klientów oraz zapewnienie bezpiecznego środowiska zakupów pozostaje bardzo ważne. Na tle tych wyzwań koronawirus zmusza zespoły zarządzające centrami handlowymi do przemyślenia tego, jak radzić sobie z codziennymi sprawami na poziomie funkcjonowania centrów handlowych.

Obecna sytuacja przyspieszyła cyfrową transformację branży. Dzięki czemu z wykorzystywane dane dostarczają więcej insightów, co z kolei usprawnia proces podejmowania decyzji.

Od początku epidemii w Europie i Ameryce Łacińskiej wśród wynajmujących, dążących do optymalizacji komunikacji z najemcami, popyt na platformę Chainels znacząco wzrósł. „Ze względu na COVID-19 komunikacja w czasie rzeczywistym i udostępnianie danych mają kluczowe znaczenie dla wspierania współpracy między wszystkimi zaangażowanymi stronami w miejscu sprzedaży detalicznej” – mówi Sander Verseput, COO i założyciel Chainels.

Kształtowanie silnych i zaangażowanych społeczności najemców

Interesariusze w centrach handlowych, ulicach handlowych, outletach i centrach miast używają intuicyjnej aplikacji Chainels do współpracy w takich kwestiach, jak marketing, bezpieczeństwo, utrzymanie i zarządzanie.

Możliwości dostępne dzięki Chainels to zoptymalizowany dostęp do komunikacji w czasie rzeczywistym, cyfrowe przepływy pracy i udostępnianie danych, w tym raportowanie wydajności sklepu – to wszystko w jednym miejscu i bezpiecznym środowisku.

Chainels umożliwia również integrację z innymi istniejącymi oprogramowaniami w ekosystemie IT. Ponadto zmniejsza wysiłek poświęcany na rozwiązywanie problemów technicznych, rekrutację personelu i optymalizuje codzienne zarządzanie – zwiększając wydajność oraz oszczędzając czas i pieniądze.

Budowanie zaufania i partnerstwa – Chainels w Polsce

Dzięki ścisłej współpracy z naszymi klientami stale otrzymujemy cenne informacje zwrotne, które przekładamy na ulepszanie naszej platformy.

Odkąd rozpoczęliśmy współpracę z Atrium European Real Estate w Polsce, otrzymujemy pozytywne opinie na temat „Atrium Connect”. – Nasi najemcy entuzjastycznie przyjęli aplikację, w ciągu miesiąca prawie wszyscy aktywowali swoje konta, a większość z nich nadal pozostaje aktywnymi użytkownikami – mówi Anna Dafna, Zastępca CEO / CFO Atrium Poland Real Estate Management.

Wprowadzając innowacje do Atrium European Real Estate, Chainels pomaga kierownictwu centrów, zespołom marketingu i leasingu pracować znacznie wydajniej, umożliwia łatwiejszą i szybszą komunikację z najemcami oraz daje im możliwość podzielenia się swoimi opiniami.

Dlaczego teraz jest dobry czas na inwestycje w cyfryzację

Osiągnięcie większej wartości poprzez przyjęcie proptech wymaga zainwestowania w rozwiązanie, wykorzystujące zrównoważony potencjał w zakresie ROI.

Dzięki strategicznemu przyjęciu innowacyjnych rozwiązań proptech, można ulepszyć szeroką gamę operacyjnych przepływów pracy, tworząc bardziej efektywny sposób zarządzania centrami handlowymi i obiektami typu mixed-use.

Według badań przeprowadzonych przez Deloitte, teraz, gdy nasze społeczeństwo wkracza w fazę po COVID – 19, wykorzystanie narzędzi cyfrowych do lepszej łączności pozwala wszystkim zainteresowanym stronom odnieść większy sukces.

Spotkajmy się na Shopping Center Forum 2020 CEE! Lub odwiedź chainels.com, aby uzyskać więcej informacji.