SCF 2020, dzień 2: ciąg dalszy rozmów biznesowych i dyskusji o przyszłości handlu

Drugi dzień Shopping Center Forum 2020 CEE to okazja m.in. do rozmów o przyszłości handlu w postpandemicznym świecie. Drugi dzień Forum rozpocznie się o godzinie 8.00, natomiast pierwsze wywiady z ekspertami rynku retail w strefie konferencyjnej zaczną się o godzinie 11.30.

Targi SCF to dwa dni intensywnych rozmów biznesowych prowadzonych przede wszystkim w specjalnie do tego przygotowanej strefie Meeting Point oraz przy stoiskach wystawowych. Uczestnicy Forum mają także okazję posłuchać bloków partnerów merytorycznych oraz paneli dyskusyjnych. W tym roku przyjęły one formę mini wywiadów z ekspertami rynku retail.

Na SCF o przyszłości handlu

Pierwszy blok tematyczny zatytułowany jest “Kryzys jako początek nowego ładu”. W tej części konferencji wystąpi Beata Kokeli z firmy Cushman & Wakefield oraz Rafał Twarowski, ekspert rynku nieruchomości, były Prezes Zarządu ECE Polska i byłym Wiceprezes Zarządu Apsys Polska.

Około południa rozpocznie się kolejny blok tematyczny, tym razem poświęcony strategii omnichannel. Prelegenci postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie, czy omnichannel jest zagrożeniem, czy szansą dla rynku centrów handlowych. Na te tematy wypowiedzą się Jakub Gierszyński, Dyrektor Marketingu i E-commerce w Intercars, były Dyrektor E-commerce w Decathlon Polska, oraz Monika Pyszkowska, Director Center Management International Poland, Czech Republic, Slovakia, ECE Projektmanagement. Opowie ona o projekcie Digital Mall, czyli centrum handlowego w nowej omnichannelowej rzeczywistości. 

To jednak nie koniec ciekawych tematów, które zostaną poruszone drugiego dnia Forum. Restrukturyzacja sieci handlowej jako alternatywa dla upadłości – pod takim hasłem przebiegać będzie rozmowa z Rafałem Fabisiakiem, Prezesem Zarządu, Sanators. Z kolei Agata Sekuła, Wiceprezes Zarządu, JLL, będzie mówić o tym, czy rynek wszedł w czas przecen.

Zakończenie SCF zaplanowane jest na godzinę 18.