Arkady Wrocławskie nie zwalniają tempa. Przybywa nowych umów najmu

Dział komercjalizacji Arkad Wrocławskich pracuje na pełnych obrotach. W okresie od maja do lipca portfolio najemców obiektu zasiliły 4 nowe marki. W należącym do Develia S.A. obiekcie swoje lokale uruchomiły kolejno: EraJetModels, Mikola, 50 style i Makarun.

Ponadto na dachu Arkad Wrocławskich otwarte zostało też kino samochodowe. Dzięki stałemu poszerzaniu oferty oraz działaniom zarządcy mającym na celu zapewnienia bezpieczeństwa odwiedzającym, centrum handlowe po wznowieniu działalności odnotowało zadowalający footfall, w lipcu sięgający 75 proc. w porównaniu do okresu sprzed roku.

Nowi najemcy w Arkadach Wrocławskich

Arkady Wrocławskie konsekwentnie pracują nad poszerzaniem oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej, co w ostatnim okresie zaowocowało pojawieniem się czterech nowych najemców. Dołączyła do nich marka EraJetModels, zajmując lokal o powierzchni 68 m kw. Hobbyści lotnictwa, obok szerokiego asortymentu modeli statków powietrznych, znajdą tam też bogaty wybór gadżetów oraz akcesoriów lotniczych, w tym artykuły marek Boeing, Airbus czy Trintec Industries. Salon o wielkości 104 mkw. w obiekcie otworzyła też firma Mikola, specjalizująca się w produkcji oraz montażu nowoczesnych systemów osłonowych okien. Powiększyła się także propozycja modowa obiektu. Multibrandowy sklep (301 mkw.), który oferuje szeroki wybór produktów znanych sportowych marek, uruchomiła sieć 50 style. O nowego najemcę wzbogaciła się też część gastronomiczna. Do lokalu o powierzchni 49 mkw. wprowadziła się największa i najszybciej rozwijająca się sieć spaghetterii w Polsce – Makarun.

Zmiany pojawiły się również w strefie rozrywkowej Arkad Wrocławskich. Na dachu obiektu, we współpracy z operatorem kinowym centrum – Oh Kino, uruchomione zostało kino samochodowe. Repertuar pokrywa się z tym, co grane jest w kinie tradycyjnym, weekendowe seanse trwają od zmroku do późnych godzin nocnych. Oh Kino samochodowe przygotowano na blisko 30 pojazdów, a na niezmotoryzowanych czekają wygodne leżaki.

Bezpieczeństwo i oferta kluczem do dobrych wyników Arkad Wrocławskich

Priorytetem należącego do Spółki Develia S.A. wrocławskiego centrum handlowego, po zniesieniu ograniczeń spowodowanych epidemią, jest zapewnienie bezpieczeństwa odwiedzającym. Znacząco zwiększono częstotliwość dezynfekcji powierzchni o dużym kontakcie ze skórą, strefy food court, wind oraz toalet. Otwarte zostały wszystkie drzwi wymagające ręcznej obsługi, przy wejściach zamontowano uchwyty z jednorazowymi rękawiczkami, a w pasażach i toaletach dozowniki z płynem dezynfekującym.

– Od powrotu klientów do budynku cały czas prowadzimy szeroko zakrojoną akcję informacyjną na temat rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 i konieczności przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Obejmuje ona nie tylko działania na terenie centrum handlowego, ale również nasze media społecznościowe, gdzie publikujemy filmy instruktażowe dotyczące bezpiecznych zakupów. W regularnie powtarzanych komunikatach głosowych przypominamy osobom przebywającym na terenie centrum handlowego o zasłanianiu ust oraz nosa – mówi Magdalena Wiewiór, Dyrektor Departamentu Marketingu Biznesu Komercyjnego Develia S.A. – Do przestrzegania zaleceń znajdujących się w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zobowiązujemy również najemców i mocno podkreślamy to w komunikacji wewnętrznej – dodaje Magdalena Wiewiór.
Konsekwentne rozszerzanie oferty skierowanej w stronę rodzin oraz odpowiednio przygotowany powrót do działania w nowym reżimie sanitarnym przynosi Arkadom Wrocławskim wymierne efekty.

– 75 proc. trafficu w lipcu w porównaniu z analogicznym okresem w minionym roku pokazuje, że podejmowane przez nas decyzje były trafne. Dynamika odwiedzalności w okresie po ponownym otwarciu centrów handlowych jest dla nas satysfakcjonująca. Klienci doceniają nasz wysiłek w zapewnieniu im bezpieczeństwa i możliwości swobodnego korzystania z oferty naszego centrum, przy przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa – podkreśla Piotr Pirogowicz, Dyrektor Zarządzający Develia S.A. – Stabilne portfolio i komercjalizacja obiektu na poziomie 94 proc. również pokazują, że strategia rozwoju Arkad Wrocławskich jest atrakcyjna dla potencjalnych najemców – dodaje.

CH Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach centrum znajduje się ponad 100 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Arkadach znajduje się też nowoczesne centrum rekreacyjne „Fitness Academy” oraz pierwsze we Wrocławiu Oh Kino będące połączeniem najlepszych cech multipleksu z charakterystycznymi elementami dawnej kinematografii.