Action rozwija się na Śląsku

Siedemnastego września 2020 roku sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła swój pierwszy sklep w Chorzowie. Market znajduje się przy ul. 3 Maja 169, niedaleko granicy ze Świętochłowicami. 

Dzięki temu do Action będą mieli blisko mieszkańcy obu miast. Na odwiedzających czeka ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in. akcesoria kuchenne i do sprzątania, prześcieradła, odzież oraz farby.

– Debiut w Chorzowie jest dla nas podwójnie ważny. Przede wszystkim bardzo chcieliśmy wprowadzić tu markę Action i cieszymy się, że udało nam się pozyskać lokalizację, która jest dogodna nie tylko dla lokalnej społeczności, ale także dla mieszkańców pobliskich Świętochłowic. Dodatkowo chorzowski sklep jest naszym 80. marketem w całej Polsce i kolejnym ulokowanym w dużym mieście – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. – Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z asortymentem Action. Jestem przekonany, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. W trosce o komfort oraz bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, wyposażyliśmy sklep w środki dezynfekujące i ekrany ochronne przy kasach. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans – dodaje Sławomir Nitek.

Wzbogacenie lokalnej oferty handlowej

Dzięki lokalizacji przy jednej z głównych ulic Chorzowa, sklep Action jest bardzo dobrze skomunikowany z centrum miasta oraz ze Świętochłowicami. Na odwiedzających czeka duży, wygodny parking na ponad 200 samochodów ze stacją paliw. W pobliżu znajduje się obiekt z dużym marketem spożywczym oraz aptekami, sklepem sportowym i drobnymi punktami usługowymi. Action świetnie uzupełnia więc lokalną ofertę handlową.

Szeroki asortyment 

Action jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 1190 mkw. i oferuje klientom artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów.