Carrefour kontynuuje ekspansję Supeco

Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek.

Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i indywidualnych. Dzięki temu połączeniu Supeco oferuje szeroki wybór produktów po atrakcyjnych cenach oraz możliwość dokonania zakupów hurtowych.

Dwa nowe sklepy w portfolio

Oferta Supeco obejmuje zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.

Sklep Supeco w Zgorzelcu położony jest przy ul. ks. Jana Kozaka 3. Na powierzchni 1000 metrów kwadratowych oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego wcześniej supermarketu Ahold, który przez dłuższy czas był zamknięty.  

Z kolei sklep Supeco w Bogatyni mieści się przy ul. Kossaka 25D. Powierzchnia sklepu liczy 800 metrów kwadratowych i oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu  istniejącego wcześniej supermarketu Carrefour.