KiK otwiera nowy salon w poznańskim centrum handlowym

Sieć KiK wzbogaca grono najemców Galerii Malta. Nowy sklep w poznańskim centrum handlowym zajmie prawie 600 mkw. powierzchni.

KiK jest obecny na poznański rynku w dziesięciu lokalizacjach. Marka dynamicznie się rozwija pomimo okresu pandemii. Aktualnie sieć tworzy ok. 350 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Operator jest gotowy do realizacji zakładanych planów ekspansji pomimo trudnego dla retailu czasu pandemii.

– Zwiększamy liczbę naszych sklepów w Polsce i nic nie wskazuje na to, aby to podejście miało się zmienić. Prawdopodobnie gdyby nie pandemia, moglibyśmy dziś rozmawiać o wzroście na innym poziomie niż 24 proc., jednak należy skupić się na tym, co „tu i teraz”. Patrząc przez pryzmat ostatniego półrocza mogę powiedzieć, że ograniczać nas mogą tylko kwestie od nas niezależne. Chcemy powiększać naszą sieć, a co więcej wiemy, że sami klienci także na to liczą – mówi Robert Boguszewski, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

KiK to sieć z bogatym asortymentem, obejmującym odzież, biżuterię, artykuły gospodarstwa domowego, dekoracyjne i ogrodowe, zabawki oraz akcesoria dla zwierząt.

Warunki lokalizacji sklepów KiK

KiK preferuje lokale o powierzchni co najmniej 650 mkw., z komfortowym dostępem do minimum 15 miejsc parkingowych, a także możliwością atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru. Istotne jest również sąsiedztwo operatorów spożywczych, drogerii lub popularnych sklepów branżowych.