Sugarfree nawiązało współpracę z Biedronką

Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla sieci sklepów Biedronka. 

W ofercie znajdą się trzy modele dzianinowych sukienek oraz kardigany.

– Współpraca z siecią sklepów Biedronka daje nam możliwość dotarcia do nowych klientów – poszerzamy dostępność naszych produktów, a co za tym idzie, zwiększa się rozpoznawalność naszej marki. W okresie pandemii chcemy być bliżej naszych klientów, którzy niechętnie odwiedzają galerie handlowe, natomiast 76 proc. Polaków regularnie robi zakupy w Biedronce – komentuje Wojciech Czarnecki, prezes Sugarfree.

Sugarfree rozwija kanały sprzedaży

Okazjonalna współpraca z sieciami handlowymi na stałe wpisała się w strategię marki Sugarfree jako uzupełnienie kanału e-commerce i sieci franczyzowej. W ubiegłym roku Sugarfree stworzyło limitowaną kolekcję sylwestrowych sukienek dla sieci Lidl.