Galeria Askana trzyma pozytywny trend

Zarządzana przez CREAM Property Advisors, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. podsumowuje trzy kwartały 2020 roku.  

To nie jest zwykły rok, to pierwszy taki rok w 13-to letniej historii galerii. Wymagający i nieprzewidywalny. Wiele istotnych zmian w postaci niedziel niehandlowych, sytuacji epidemicznej w kraju, sprawiły że każdy zarządca stanął przed ogromnym wyzwaniem. CREAM na bieżąco monitoruje sytuację na rynku, a dzięki ekspertom w swoich szeregach dostosowuje strategię i działania do nowych realiów.  

– Dzięki naszym dobrym relacjom z najemcami renegocjowanie umów w kontekście Covid’u przebiegło sprawnie, z zachowaniem najwyższych standardów partnerskich.  Ogółem zostało podpisane około 40 aneksów na powierzchnię łączną niemal 10 000 m kw. Nie ucichło zainteresowanie Askaną, o czym świadczy podpisanie 5 nowych umów najmu. Galeria Askana to silny projekt, która ma silną pozycję na rynku – mówi Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM Property Advisors.  

Do grona najemców dołączyły: Moodo i Greenpoint, Żabka, Szkoła Tańca Champion Team, Mini Outlet z markową odzieżą  m.in. Calvin Klein, Versace, Emporio Armani.  Wkrótce z kolei na powierzchni  250 mkw. zacznie działać sklep FSO Fitness Sport Obuwie.

Odwiedzalność szybko wzrasta

Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana dodaje: – Po przywróceniu handlu w maju można było zaobserwować pewną dozę niepewności wśród klientów odwiedzających galerię, ale dość szybko odzyskaliśmy odwiedzalność do poziomu 80 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Klienci zmieniają część swoich zwyczajów zakupów, a my staramy się wychodzić im naprzeciw. Dbamy o to, by podczas zakupów czuli się bezpiecznie i komfortowo. Jesteśmy przekonani, że rezultat byłby jeszcze lepszy gdyby nie wstrzymanie wielu premier kinowych, które wpływają na repertuar jakże ważnej części rozrywkowej galerii.

Obecna sytuacja w kraju nie pozostała bez znaczenia, jeśli chodzi o sferę działań i strategii marketingowej obiektu. W związku z obostrzeniami związanymi z sytuacją epidemiczną trudno jest mówić w chwili obecnej o organizacji masowych eventów, które mogłyby znacząco wpłynąć na wzrost odwiedzalność galerii.

– Na chwilę obecną skupiamy się na rozwoju naszej aplikacji mobilnej, która jest ważnym krokiem w digitalizacji centrum handlowego. To wygodne narzędzie zarówno dla najemców, którzy zyskali nową formę publikacji swoich ofert, a także dla klientów którzy poza dostępem do bieżących promocji najemców, informacji o wydarzeniach,  nagradzani są za wizyty w galerii. To ważne działanie budujące lojalność i relacje z naszymi klientami – podkreśla Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana. – Istotną rolę spełniają również nasze kanały social media, dzięki którym pozostajemy w kontakcie z fanami i  docieramy  z przekazem w sposób bardzo szybki i wygodny. Nie zapominamy jednak o współpracy z lokalną społecznością – nadal jest wiele akcji i działań, w które chętnie się włączamy. Szczególnie w tym specyficznym czasie, chcemy pokazać mieszkańcom, że niezależnie od ograniczeń nałożonych na centra handlowe, potrafimy się wspierać i w sposób bezpieczny promować lokalne inicjatywy. Takie działania bowiem, od zawsze  charakteryzowały naszą szczególną więź z mieszkańcami – dodaje. 

Zwłaszcza w okresie epidemicznym szczególnie ważnym obszarem w strategii zarządzania centrum jest tzw. customer experience. Galeria Askana dokłada wszelkich starań, by relacje z klientem i jego odczucia były jak najbardziej pozytywne.