Primark w Posnanii na ostatniej prostej

Ruszają prace wykończeniowe w drugim salonie sieci Primark w Polsce, który zostanie już wkrótce otwarty w poznańskiej Posnanii. Lokal o powierzchni 3,5 tys. mkw. został przekazany przez Apsys, właściciela obiektu, do dyspozycji najemcy w ubiegłym tygodniu.

Salon sieci Primark zajmie w poznańskiej galerii dwa poziomy zaaranżowane zgodnie z najnowszymi trendami i nowoczesnym konceptem sieci. Ta międzynarodowa marka jest uwielbiana zarówno przez fanów mody, jak i poszukiwaczy dobrych cen. W ofercie sieci znajdują się produkty mody damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bielizna oraz wyposażenie domu.

– Otwarcie sklepu Primark w Posnanii doskonale uzupełnia ofertę obiektu i jest kolejnym potwierdzeniem jego silnej pozycji, jako najważniejszego centrum zakupowo-lifestylowego w Wielkopolsce. Dlatego właśnie Posnania została wybrana przez sieć jako interesująca i pożądana lokalizacja – mówi Marek Błędowski, Wiceprezes i Dyrektor Handlowy w Apsys Polska. Przekazanie lokalu przedstawicielom sieci Primark to kolejny krok milowy na drodze do otwarcia sklepu – dodaje.

Powierzchnia całkowita salonu Primark wyniesie blisko 5 tys. mkw., w tym 3,5 tys. mkw. zajmie sala sprzedaży. Aby spełnić wymagania marki lokal został gruntownie przygotowany przez właściciela centrum m.in. w zakresie techniczno-instalacyjnym. Niezbędne były prace konstrukcyjne, murowe oraz instalacyjne. W dwupoziomowym lokalu powstała wewnętrzna klatka schodowa, a także dodatkowe schody ruchome. Zamontowano również instalacje tryskaczowe, oddymiające i kanalizacyjne. Na dachu centrum wykonano konstrukcje pod urządzenia niezbędne do funkcjonowania salonu.

– Jesteśmy przekonani, że dzięki wysiłkowi, który włożyliśmy w przygotowanie salonu, spełnił on wszystkie oczekiwania najemcy, a wkrótce odpowie także na oczekiwania klientów, którzy będą w nim robić zakupy. Otwarcie Primarku dopełni kompleksową ofertę Posnanii, przyciągnie do galerii kolejne grupy klientów i pozytywnie wpłynie na funkcjonowanie również innych marek oraz całego centrum – podsumowuje Maciej Wróblewski, Wiceprezes w Apsys Polska.

Posnania to nowoczesny obiekt handlowo-rozrywkowy otwarty w 2016 roku. Rocznie centrum odwiedza 12,5 miliona osób. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. To również jedna z flagowych inwestycji firmy Apsys Polska.

Apsys działa w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.