Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for ch-dabrowka/

Showing results for dabrowka ctpark

LPP

Centrum Dystrybucyjne LPP Logistics w Rumunii już działa

[…] 450 salonów sprzedaży jednocześnie i wysyłkę do 6 mln sztuk asortymentu tygodniowo na rynek rumuński, bułgarski, węgierski, chorwacki, macedoński, serbski czy grecki. Centrum dla 7. rynków Nowe Centrum Dystrybucyjne, zlokalizowane w  CTPark Bucharest West pod Bukaresztem, w gminie Bolintin-Deal, to już drugi obiekt magazynowy zarządzany przez gdańską spółkę w Rumunii i ósmy w całym portfolio Grupy. Obecnie łączna powierzchnia magazynowa LPP Logistics wynosi blisko 0,5 mln […]

Carrefour rozwija strefy OUTLET

W styczniu i lutym br. Carrefour uruchomił w swoich sklepach 54 nowe strefy OUTLET, oferujące klientom produkty niespożywcze w obniżonych cenach. Łącznie  w ramach sieci Carrefour w całej Polsce działa już ponad 90 takich stref.  Strefy OUTLET to specjalnie oznaczone strefy na terenie hal sprzedażowych sklepów, w których klienci mogą nabyć produkty non-food w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 […]

Carrefour rozwija koncept stref OUTLET

W 2021 roku Carrefour uruchomił w 34 sklepach własnych w całej Polsce strefy OUTLET, oferujące produkty niespożywcze w obniżonych cenach. Bardzo pozytywny odbiór rozwiązania przez klientów skłonił sieć do dynamicznego rozwoju stref – tylko w styczniu br. Carrefour otworzył kolejne 34 strefy, zaś w lutym otwarte zostało kolejnych 20 lokalizacji. Tym samym w ramach sieci Carrefour istnieje już ponad 90 stref OUTLET. Strefy OUTLET to specjalnie oznaczone […]

[WYWIAD] Paweł Krawczyk, Decathlon: klienci bardziej postrzegają nas jako markę niż jako kanał sprzedaży

Pandemia przyspieszyła zmiany na rynku. W naszych obrotach dwukrotnie wzrósł udział e-commerce w stosunku do 2019 roku. I rzeczywiście, coraz więcej sprzedaży dzieje się w tym kanale, ale jednocześnie zauważam, że zatarcie między kanałami jest dużo mniejsze. Czyli klienci bardziej postrzegają nas, ale myślę, że nie tylko nas, jako markę niż jako kanał sprzedaży – mówi w rozmowie z SCF News/Retailnet Paweł Krawczyk, Lider Ekspansji i Rozwoju w Decathlon Polska. Jakim […]