Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for galeria-libero/

[WYWIAD] Rafał Mazurczak, Echo Investment: Libero to galeria z sąsiedztwa

W obecnych realiach pożądane przez klientów są centra handlowe typu „convenient” – takie jest Libero, które obecne jest w życiu klienta jako „galeria z sąsiedztwa”, w której znajdzie wszystko, czego najbardziej potrzebuje — od szerokiej gamy produktów po wysokiej jakości oryginalną rozrywkę i ciekawą ofertę kulinarną – mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Mazurczak, Galeria Libero, Członek Zarządu Echo Investment. W jakiej kondycji jest obecnie Libero? Jak szybko po pandemii […]
Galeria Młociny, Warszawa

Rosną obroty w galeriach Libero i Młociny

Grupa Echo-Archicom podsumowała trzy kwartały 2022 r. Spółka odnotowała wzrost obrotów Libero w Katowicach i Galerii Młociny w Warszawie. Obroty Libero w trzech kwartałach 2022 r. były wyższe o 91 proc. niż w analogicznym okresie 2020 r., natomiast odwiedzalność – o 69 proc. wyższa. Równie dobra sytuacja jest obserwowana w warszawskiej Galerii Młociny. Tutaj obroty wzrosły o 56 proc. wobec pierwszych dziewięciu miesięcy 2020, natomiast odwiedzalność – […]

[WYWIAD] Aleksander Poltier, Echo Investment: Galeria Libero ma dużą rozpoznawalność i wiarygodność

Libero, pomimo obserwowanych trudności rynkowych w ubiegłym roku, systematycznie rozwijało swoją działalność. Pojawiło się sporo cennych marek, wzmacniających naszą ofertą w różnych segmentach – w rozmowie z SCF News / retailnet.pl mówi Aleksander Poltier, Senior Marketing Manager, Echo Investment. Wielokrotnie słyszałem z Waszej strony, że strategicznym celem Libero jest stworzenie wokół galerii przestrzeni społecznej, która skupia okolicznych mieszkańców. Gdybyśmy mieli powiedzieć co to w praktyce […]

Restauracja Zdrowa Krowa w nowym koncepcie zadebiutowała w Libero Katowice

Libero Katowice rozszerza swoją ofertę kulinarną. Do grona nowych najemców strefy food court dołączyła restauracja Zdrowa Krowa. Lokal uruchomiony został w nowym koncepcie marki „street slow food”, który skierowany jest do klientów galerii handlowych. To pierwsza tego typu restauracja tej sieci w Polsce. W czerwcu, wraz z początkiem sezonu wakacyjnego, w Libero Katowice otwarta została nowa restauracja kultowej dla mieszkańców Śląska i prężnie rozwijającej się w całej […]

Dyskontowy gigant w Libero Katowice – nowy sklep marki Dealz

Libero Katowice sukcesywnie rozwija swoją ofertę zakupową, wzbogacając ją o pożądane przez klientów marki. Tym razem do grona najemców dołącza najpopularniejsza sieć dyskontów w Europie – marka Dealz. Nowy sklep zostanie uruchomiony w Libero już w drugiej połowie września. Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group, oferująca produkty różnych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. Brand stale rozszerza swoją działalność i już niebawem, w piątek […]
libero-katowice

Libero Katowice: wzrost wyników mimo pandemii

Libero Katowice przez ostatnie miesiące wypracowało imponujące wzrosty wyników. Odpowiednie przygotowanie strategiczne, stały kontakt z najemcami i liczne, efektywne działania stymulujące zainteresowanie klientów oraz wspierające sprzedaż, przyniosły oczekiwane efekty. Klientów jest więcej niż przed pandemią, a obrót najemców wzrósł średnio o 60% w stosunku do analogicznego okresu w 2020 roku. Galeria z sukcesem realizuje także dodatkowe działania, angażując się w życie lokalnej społeczności (np. oferujące mieszkańcom atrakcje na Placu […]
libero

Libero Katowice ze znaczącymi wzrostami po czwartym lockdownie

Po ponownym otwarciu galerii handlowych Libero Katowice notuje wysokie wyniki. Odwiedzalność galerii podczas pierwszych dwóch tygodni maja była wyższa o 21  proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku. – Klientów jest więcej niż przed pandemią, stale rośnie także wartość ich zakupów. Tak świetne rezultaty są wynikiem m.in. licznych akcji stymulujących zainteresowanie klientów. Galerie handlowe przez ostatni rok mierzyły się z niespotykaną dotąd sytuacją. Znaczna […]
libero

Libero Katowice ze znaczącymi wzrostami i atrakcjami na lato

Libero Katowice stale notuje wysokie wyniki. Po ostatnim otwarciu w maju, obroty najemców wzrosły o ok. 50 % w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku, a ponadto, podczas pierwszych dwóch tygodni miesiąca odwiedzalność galerii była wyższa aż o 21 %. Klientów jest więcej niż przed pandemią, stale rośnie także wartość ich zakupów. Tak świetne rezultaty są wynikiem m.in. licznych działań stymulujących zainteresowanie klientów, takich jak Strefa Kibica […]

Libero Katowice wspiera najemców i realizuje akcje CSR

W obliczu kolejnego lockdownu Libero Katowice wprowadza aktywne formy wsparcia najemców. Konsekwentnie realizuje również akcje CSR i działania promocyjne.  Tuż przed Wielkanocą na ulice Katowic po raz kolejny wyruszył dobrze znany mieszkańcom food truck – Citroën HY z 1974 roku, który od czasów pandemii jest jednym z kluczowych narzędzi strategii marketingowej Libero. Tym razem furgonetka rozdawała słodkie prezenty i vouchery do strefy gastronomicznej. Galeria wspiera także […]

[KOMENTARZ] Urszula Łatka-Styrkowiec, Libero: planujemy szereg przedsięwzięć wspierających gastronomię

Zniesienie części restrykcji dla gastronomii, która od prawie 8 miesięcy mierzy się z ogromnymi trudnościami to duży krok naprzód. W Libero już od kilku tygodni przygotowywaliśmy się na możliwe łagodzenie obowiązujących przepisów, m. in. w kontekście udostępnienia przestrzeni na świeżym powietrzu dla gości restauracji i kawiarni Libero – komentuje dla redakcji retailnet.pl Urszula Łatka-Styrkowiec Head of Asset Echo Investment. Planujemy także inne przedsięwzięcia, w których konsekwentnie, tak jak […]