Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for galeria-sudecka/

Galeria Sudecka powiększa ofertę gastronomiczną

Należąca do EPP Galeria Sudecka w Jeleniej Górze, z początkiem maja powiększyła ofertę gastronomiczną o lokalną restaurację  serwującą kultowe amerykańskie kanapki – Planeta Burgera. Jaka jest ulubiona majowa rozrywka Polaków? Grillowanie! Wybiera je aż 75% rodaków1. Dla mieszkańców Jeleniej Góry, który lubią smak potraw z grilla, ale nie chcą spędzać długiego czasu przy gotowaniu, przychodzi z pomocą Galeria Sudecka i jej nowa propozycja w ofercie gastronomicznej. Wysokiej jakości […]
sklep Ochnik Galeria Sudecka

W nowym koncepcie i trzykrotnie większy OCHNIK w Galerii Sudeckiej

Galeria Sudecka umacnia współpracę z firmą OCHNIK – w nowym, trzykrotnie większym lokalu najemca uruchomił swój najnowocześniejszy format. Nowy sklep jest jednym z największych w całej Polsce salonów tej firmy.  Polscy konsumenci coraz świadomiej dokonują zakupów i chętniej wybierają rodzime marki czy producentów. Na pochodzenie towarów zwracają uwagę nie tylko podczas zakupów spożywczych, ale również uzupełniając garderobę lub szukając stylowych dodatków. W odpowiedzi na ten trend, należąca do EPP […]

EPP: Jeleniogórski debiut Zakwasowni w Galerii Sudeckiej

Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka poszerza swoją ofertę z myślą o klientach kierujących się zasadami zdrowego żywienia. Nowym najemcą jeleniogórskiego centrum handlowego została manufaktura eko produktów – Zakwasownia. Lokal ma w sprzedaży szeroki asortyment żywności roślinnej oraz fermentowanej. Wiosna to idealny moment na odbudowę odporności poprzez włączanie do diety naturalnych produktów, bogatych w wartości odżywcze i witaminy. Oprócz coraz powszechniej dostępnych nowalijek, warto sięgnąć po całoroczne kiszonki […]
sudecka

EPP podsumowuje pierwsze miesiące 2021: wysoka odwiedzalność i rosnące obroty najemców

Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, właściciela centrów handlowych w Polsce, w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w porównaniu do maja 2019 r. Jednocześnie odwiedzalność wyniosła 82 proc. wartości z maja 2019 r. i była o 50 proc. wyższa niż wiosną 2020 r. Dla porównania w lutym bieżącego roku obroty najemców były wyższe o 5 proc. w porównaniu do lutego 2019 r., przy […]