Search Results for hi-piotrkowska/
Mixed-use: nowi najemcy w OFF Piotrkowska Center
Restauracja Steakownia, moda cyrkularna sygnowana przez LDT Collective, oryginalne Nalewki ze Lwowa i popularny muzyczny klub na lato – oferta łódzkiego OFFa poszerza się .
Mixed-Use: OFF Piotrkowska Center otwiera nowy sezon
OFF Piotrkowska Center przygotowuje się do sezonu w plenerze. W weekend 26-28 kwietnia dziedziniec dawnej fabryki Ramischa wypełni ogródkowy gwar oraz muzyka.
Ruszają zapisy na 21. Bieg Ulicą Piotrkowską Rossmann Run
Rossmann Polska przez kolejne trzy lata będzie sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych biegów ulicznych w Polsce - Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run. Bieg odbędzie się 25 maja, zapisy ruszą 16 stycznia.
Rossmann Run: Nowe charytatywne oblicze Biegu Ulicą Piotrkowską
Fundacje: „Dom w Łodzi”, „Słonie na balkonie”, „Gajusz”, „Herosi” oraz „Ktoś” i Polskie Towarzystwo Chorób Nerwowo-Mięśniowych – to sześć organizacji, które będą mogli wesprzeć uczestnicy tegorocznego Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run. Bieg główny na dystansie 10 km zaplanowano na 28 maja. Sześć dni wcześniej w Mini Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run rywalizować mają najmłodsi. Trwają zapisy do obu imprez. – Do tej pory było tak, że w danej […]
[WYWIAD] Justyna Drużyńska, Master Management Group: Tworzymy miejsca zgodne z trendem work life balance
Staramy się umiejętnie łączyć wszystkie potrzeby i funkcje, tworząc miejsce spełniające wysokie wymagania klientów - mówi w rozmowie z Retailnet Justyna Drużyńska, Director of Office Operations Master Management Group
[WYWIAD] Michał Styś, OPG Property Professionals: obiekty mixed-use to przyszłość miast
Kierujemy się przekonaniem, że przedsięwzięcia mixed-use są przyszłością dobrze zaprojektowanych nowoczesnych miast - mówi Michał Styś, OPG Property Professionals.
Dominika Jędrak, Colliers: polskie ulice handlowe gastronomią stoją
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranych polskich miastach – w Warszawie, Krakowie, Łodzi i we Wrocławiu. Ich celem była analiza obecności najemców handlowych, liczby pustostanów i porównanie tegorocznych wyników do tych sprzed pandemii, czyli z roku 2019. Z badania przeprowadzonego na przełomie lipca i sierpnia br. jednoznacznie wynika, że pandemia COVID-19 miała znaczący wpływ na kształt ulic handlowych w analizowanych miastach, zarówno pod względem […]
100 procent jakościowego tenant mixu w centrach zarządzanych przez Master Management Group
Master Management Group weszło w 2023 rok z poziomem najmu sięgającym blisko 99 procent. Centra odwiedziło łącznie ponad 12 mln klientów w 2022 roku. W pasażach handlowych pojawiły się marki debiutujące w regionach.
Rossmann ma już 1500 sklepów w Polsce
13 lutego otworzyliśmy 1500. drogerię Rossmann w Polsce. Pierwszy sklep z naszym szyldem zadebiutował 28 lat temu w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej. 1500. placówka również ma łódzki adres: Piotrkowska 157. – Czasami słyszę, że Rossmann jest już na każdym rogu. Pobrzmiewa w tym pewne niedowierzanie, ciekawość: jak wy to robicie? Okres pandemii wykorzystaliśmy na rozwój: udało się nam zrealizować plan otwarć i przyspieszyć inwestycje w oczekiwane przez klientów […]
Starbucks otwiera w Łodzi swoją 70 kawiarnię
Sieć kawiarni Starbucks otwiera 70 lokal w kraju, tym razem przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi w budynku Hi Piotrkowska. Jest to już 2 lokalizacja w mieście, w którym Starbucks zyskał sobie stałe grono sympatyków. W dniu otwarcia na pierwszych Gości, którzy zamówili dowolny napój będzie czekała wyjątkowa niespodzianka –kubek wielokrotnego użytku z logo Starbucks w prezencie. Kawiarnia Starbucks w Łodzi została otwarta przy ulicy Piotrkowskiej 155, naprzeciw dworca tramwajowego, zwanego […]
Primark otworzył swój pierwszy sklep w Łodzi, inwestując ponad 9 milionów euro
Łódź to już szósta lokalizacja Primark w Polsce i dwunasta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nowy sklep stworzył ponad 150 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki.
30 lat temu Polacy po raz pierwszy zrobili zakupy w drogerii Rossmann
30 lat temu ruszyła pierwsza drogeria Rossmanna w Polsce. Dziś sieć m 1700 sklepów i pozycję lidera w branży chemiczno-kosmetycznej. Jedno się jednak nie zmieniło: Rossman zapewnia, że nadal każdy klient jest najważniejszy!