Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for m1-bytom/

bytom-ubrania-do-oddania

Marka BYTOM w akcji dla środowiska i społeczeństwa

Kolejna marka z Grupy VRG rozpoczyna współpracę z Ubrania Do Oddania. Celem akcji jest promocja idei zrównoważonej mody, a także pomoc potrzebującym dzieciom. Grupa VRG rusza z drugą edycją "Daj niepotrzebnym ubraniom drugie życie".

Stary Browar poszerza współpracę z grupą VRG: otwarcie salonu Bytom

Stary Browar w Poznaniu wzmocnił ofertę mody męskiej. W Atrium otwarto salon Bytom w najnowszym koncepcie marki. To już piąty sklep reprezentujący portfolio grupy VRG S.A. w przestrzeni Starego Browaru. W poznańskim Centrum z powodzeniem działają salony Vistula, Wólczanka, W. Kruk oraz Rolex.  Nowy salon Bytom w Atrium otwarto w lokalu o powierzchni ponad 127 mkw. Jego oferta obejmuje kolekcje casualowe, formalne i akcesoria. Przestrzeń sklepu zaprojektowano […]
bonarka-kruk

Korzystne trendy w sprzedaży budują dobre wyniki Grupy VRG

W pierwszej połowie 2021 roku odzieżowo – jubilerska Grupa VRG wypracowała pozytywny wynik operacyjny i zysk netto w wysokości 2,8 mln zł (przy 31,8 mln zł straty w roku 2020). Na dobre wyniki wpłynęły przede wszystkim pozytywne trendy w sprzedaży i marży w maju i czerwcu. Przełożyły się one na mocny drugi kwartał Grupy. Salony marek odzieżowych VRG notowały wzrost popytu na kolekcję formalną – co skutkowało […]

Przychody VRG we wrześniu wzrosły o 7 proc. rdr

Skonsolidowane przychody VRG we wrześniu 2022 roku wyniosły 94,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 904,4 mln zł i były wyższe rdr o 25,4 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane przez marki Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler wyniosły we wrześniu 2022 roku 47,3 mln zł, czyli o 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej. W okresie styczeń-wrzesień […]

VRG zwiększa sprzedaż i marżę

Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie 2021 roku wyniosły 91,9 mln zł, co oznacza wzrost o 92,6 proc. rdr. Przychody VRG od początku roku wyniosły 896,6 mln zł i były wyższe o 24,1 proc. Przychody w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w listopadzie 52,1 mln zł i były wyższe rdr o 74,4 proc. W okresie styczeń-listopad w tym segmencie przychody wyniosły około 492,3 mln […]
wolcznka-nowy-koncept

Rekordowe półrocze VRG

W pierwszej połowie 2022 roku odzieżowo – jubilerska Grupa VRG wypracowała zysk netto w wysokości 36,4 mln zł (przy 2,8 mln zł zysku netto w roku 2021). Na rekordowe wyniki Grupy wpłynęły przede wszystkim wyniki sprzedaży i osiągnięte marże w drugim kwartale roku. Salony marek odzieżowych VRG notowały wzrost popytu na odzież formalną – co skutkowało znaczącą poprawą marży. Świetny drugi kwartał ma za sobą […]
radoslaw-jakociuk-wiceprezes-vrg-wywiad

Radosław Jakociuk, VRG: wyniki osiągnięte na koniec lipca 2021 spełniają nasze oczekiwania

Grupa Kapitałowa VRG S.A. opublikowała szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkową marżę ze sprzedaży osiągniętą w lipcu 2021. Grupa VRG ma za sobą trzy mocne sprzedażowo miesiące (po otwarciu sieci stacjonarnej). Wyniki sprzedaży w lipcu, jak podkreśla zarząd spółki, potwierdzają obserwowany od kilku miesięcy wzrost popytu. Sprzedaż VRG osiągnęła w lipcu 2021 wartość 107,7 mln zł, o 25,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 r. Notowany […]
wolczanka-nowe

VRG chce wchodzić na platformy e-commerce

Grupa VRG chce nawiązać współpracę z nowymi platformami multibrandowymi i rozszerzyć sprzedaż na kolejne rynki zagraniczne, w tym Rosję. Obecnie marki z portfolio grupy są dostępne dla klientów z kilkudziesięciu rynków europejskich. VRG zintensyfikowała w tym roku rozwój sprzedaży online poprzez wiodące w branży fashion platformy e-commerce: Zalando, Modivo, Limango, Factcool oraz Peek&Cloppenburg. Przez Zalando na 24 rynki Za pośrednictwem Zalando VRG sprzedaje w tej chwili swoje produkty wyłącznie w Polsce, […]
vistula-witryna

Przychody VRG wzrosły w czerwcu o ponad 26 proc.

Grupa VRG ma za sobą dwa mocne sprzedażowo miesiące (po otwarciu sieci stacjonarnej). Wyniki sprzedaży w czerwcu potwierdzają obserwowany w maju wzrost popytu. Sprzedaż VRG osiągnęła w ubiegłym miesiącu wartość 104,9 mln zł, o 26,1 proc. więcej, niż w analogicznym okresie 2020 r. Co ważne, pomimo niższego o ok 20 proc. ruchu klientów w salonach, sprzedaż Grupy przekroczyła w czerwcu wynik z 2019 roku. Narastająco w pierwszych sześciu miesiącach 2021 roku […]