Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Search Results for manufaktura/

[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: Konkurujemy o czas naszych gości

Manufaktura dobrze wykorzystała sytuację pandemiczną, bo nawet w trakcie pandemii nie mieliśmy problemów z pustostanami. Weszliśmy w 2021 rok z wieloma nowymi markami, m.in. Pull&Bear, e-obuwie, Xiaomi czy Intimissimi Uomo, co oznacza, że Manufaktura została obdarzona dużym zaufaniem ze strony najemców – mówi w rozmowie z Retailnet Sławomir Murawski, dyrektor łódzkiej Manufaktury. Ostatnie dwa lata to trudny czas dla rynku retail. Jak Manufaktura poradziła sobie z takim wyzwaniem jak pandemia […]
Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager, Manufaktura

[WYWIAD] Anna Łajszczak-Kucharska, Manufaktura: Różnorodność to nasz duży atut

Manufaktura cieszy się dużą popularnością wśród potencjalnych najemców. Tenant mix i związana z nim różnorodność to nasz duży atut – mówi w rozmowie z Retailnet/ SCF News Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager, Manufaktura. Manufaktura może pochwalić się bardzo rozbudowaną ofertą gastronomiczną. Jak zmieniała się struktura najemców w ciągu ostatnich dwóch trudnych lat? Branża gastronomiczna razem z branżą rozrywkową była jedną z najbardziej poszkodowanych […]

Manufaktura: 15 lat sukcesów i wyzwań

Manufaktura świętuje swoje 15. urodziny. To nie tylko czas podsumowań, ale także podejmowania nowych wyzwań, jakie niesie ze sobą pandemia. To jednak nie pierwsza próba sił, z jaką się zmierzy, jej bogata historia sięgająca XIX wieku pełna jest spektakularnych zmian i wizjonerskich pomysłów. Dzisiejsza Manufaktura to zrewitalizowany kompleks fabryczny, należący niegdyś do Izraela Poznańskiego, jednego z największych łódzkich fabrykantów. Warsztat tkacki, założony przez niego w połowie XIX wieku, pod koniec […]

Manufaktura zamknęła 2021 rok z 19 nowymi markami

Łódzka Manufaktura zamknęła 2021 rok bogatsza o nowe doświadczenia, ale także z umocnioną pozycją lidera na rynku. Choć pandemiczna rzeczywistość okazała się dużym wyzwaniem, łódzki kompleks może pochwalić się wzrostem frekwencji i obrotów, a także 19 nowymi markami w portfolio. – Największym wyzwaniem w minionym roku był z pewnością powrót do pracy w nowych, postpandemicznych warunkach i jednocześnie zmierzenie się z dużymi oczekiwaniami, jakie mieli wobec nas łodzianie. To właśnie […]
Apsya Manufaktura plac zabaw

Manufaktura tworzy nowy kids experience

Innowacyjne place zabaw, bezpieczeństwo i relaks na najwyższym poziomie – łódzka Manufaktura ma nową propozycję dla rodzin z dziećmi. Wielka modernizacja centrum była idealną okazją do stworzenia dedykowanej oferty dla tej wymagającej grupy. Rodziny z małymi dziećmi to rozwijająca się wciąż grupa konsumencka, która nie tylko wspólnie dokonuje wyborów zakupowych, ale także stawia na wartościowe spędzanie czasu. Ten utrzymujący się trend doskonale rozumie łódzka Manufaktura, która oferuje kompleksową ofertę […]

Manufaktura: 15 tysięcy szczepień przeciwko COVID-19 w roku 2021

Manufaktura, kierując się rekomendacjami Polskiej Rady Centrów Handlowych, jako jedna z pierwszych w Polsce włączyła się w promocję szczepień przeciwko COVID-19. W 2021 roku w 3 punktach w łódzkim kompleksie zaszczepiło się prawie 15 tysięcy osób! Pandemia koronawirusa okazała się wielkim wyzwaniem dla całej branży retail. 2021 rok przyniósł jednak nadzieję na realną walkę z zagrożeniem, jakim jest koronawirus, w postaci szerokiego i bezpłatnego dostępu […]
Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury, Apsys Polska

[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: mam nadzieję, że wkrótce wrócimy do poziomu sprzed pandemii

Naszym głównym celem było wyjście z lockdownu w komplecie – i to się nam w większości udało. Co więcej, powitaliśmy kilku nowych najemców – Pull&Bear czy pierwszy w Łodzi salon marki Xiaomi. Z kolei inne marki, takie jak 4F czy Guess Jeans znacznie powiększyły swoje lokale. To dla nas dobry czas – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Sławomir Murawski, dyrektor łódzkiej Manufaktury. Mamy za sobą trzeci miesiąc od ostatniego […]

Manufaktura Dobrej Energii – wielowymiarowa strategia rozwoju w obszarze ESG

Społeczna odpowiedzialność biznesu, zrównoważony rozwój, inicjatywy w trosce o środowisko – to wartości, które od kilku lat wiodą prym w misjach i strategiach wielu firm i przedsiębiorstw. Czy centrum handlowo-usługowe, które bywa kojarzone z nadmiernym konsumpcjonizmem, może efektywnie zachęcać Polaków do bycia eko, inspirować ich i być źródłem dobrej energii? Manufaktura od lat mówi, że tak. Choć działania w obszarze ESG prowadzi już od dawna, to właśnie teraz zdecydowała się zebrać […]

[BADANIE] Manufaktura: Czego świadomi konsumenci oczekują od nowoczesnych kompleksów handlowych?

Polityka zrównoważonego rozwoju, wdrażanie strategii opartej na filarach ESG, odgrywają coraz większą rolę w działaniach realizowanych przez przedstawicieli branży retail. Troska o środowisko i aktywności na rzecz lokalnych społeczności to tylko kilka z elementów, które stały się już codziennością w wielu polskich centrach handlowych. Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie Manufaktury, „Centra handlowe ponownie w centrum uwagi klienta?”, aż 70 proc. respondentów zwraca uwagę na eko rozwiązania. Jak giganci […]