Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for wzorcownia/

EPP: Najnowszy sklep eobuwie.pl otwarty w Galerii Wzorcownia we Włocławku

Eobuwie.pl otwiera już 34 sklep stacjonarny w Polsce. Kolejny punkt mulibrandu powstał w województwie kujawsko-pomorskim, a dokładnie w Galerii Wzorcownia we Włocławku. Koncept ma powierzchnię 180 m² i znajduje się na poziomie 0. Od 20 października 2022 r. mieszkańcy Włocławka i okolic mają dostęp do oferty eobuwie.pl zarówno online, jak i offline. Ponad 5000 produktów Nowy sklep eobuwie.pl dostarcza klientom technologiczno-modowych przeżyć na najwyższym poziomie. W środku nie znajdziemy tradycyjnych półek […]

Wzorcownia z pierwszym HalfPrice w kujawsko-pomorskim

W należącym do EPP centrum handlowym Wzorcownia we Włocławku ruszył salon HalfPrice. Jego powierzchnia to 1447 mkw. To pierwsza lokalizacja nowej sieci handlowej Grupy CCC w atrakcyjnym koncepcie off-price w województwie kujawsko-pomorskim. Na klientów czeka różnorodny asortyment od znanych marek w korzystnych cenach. We włocławskiej Wzorcowni, specjalnie dla łowców okazji, otwarty został salon HalfPrice oferujący odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Z myślą o klientach zróżnicowana […]

EPP: Wzorcownia rozszerza ofertę marek obuwniczych

Do zarządzanej przez EPP Wzorcowni dołączyli kolejni najemcy z Grupy CCC, którzy wzmocnią propozycję włocławskiego centrum o wysokiej jakości produkty z segmentu obuwia i akcesoriów. Oprócz HalfPrice, klienci mogą już skorzystać z bogatego asortymentu debiutującego na tym rynku konceptu eobuwie.pl. Po krótkiej przerwie w zmodernizowanej formie otworzył się również salon CCC. Nowi najemcy zajęli łącznie przestrzeń ponad 570 mkw. Według badań opublikowanych przez PRCH, centra handlowe cieszą […]
epp-wzorcownia

Blisko 6,5 tys. osób zaszczepionych w centrach handlowych EPP

EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, włączył się w ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciw COVID-19 „Ostatnia prosta”, wprowadzając i aktywnie promując punkty szczepień w swoich obiektach na terenie całego kraju. Dodatkowo firma nieodpłatnie udostępniła 160 nośników reklamowych w swoich obiektach na potrzeby kampanii promującej szczepienia. Działania wspierające Narodowy Program Szczepień są częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów […]
Puccini w Galerii Askana

Puccini: startegia ekspansji w centrach handlowych

Polska marka Puccini otwiera obecnie tylko salony własne. Strategia firmy zakłada otwieranie sklepów w miastach mających powyżej 300 tys. mieszkańców. Puccini bierze pod uwagę tylko lokalizacje w centrach handlowych.
prch

PRCH: branża centrów handlowych solidarna w walce z pandemią

Branża centrów handlowych solidarnie włącza się we wszystkie możliwe działania zapobiegające rozwojowi pandemii i jej konsekwencjom, promując szczepienia oraz zasady sanitarne DDM – dystans, dezynfekcja, maseczka. Zgodnie z danymi przekazanymi do PRCH, działa już 80 punktów szczepień w lokalach, w aptekach i przychodniach na terenie galerii. Zainicjowana przez PRCH 31 sierpnia akcja pod patronatem Ministra Zdrowia „Bezpieczna Witryna – Bierz Przykład z Manekina” nabiera rozpędu. Udział w niej […]
t-trzoslo-epp

Tomasz Trzósło, EPP: centra handlowe pozostały atrakcyjnym kanałem sprzedaży

Potrzebujemy teraz spokoju i możliwości działania bez zakłóceń w postaci kolejnych lockdownów, aby systematycznie zwiększać obroty i poprawiać nastroje w branży – mówi Tomasz Trzósło, prezes EPP. EPP podsumowało pierwsze półrocze 2021 roku. Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP, największego właściciela centrów handlowych w Polsce, powróciły do wyników osiąganych przed pandemią. W miesiącach bez lockdownów (luty, maj-lipiec 2021 r.) były średnio o 4% wyższe w porównaniu do poziomów z 2019 r. […]
PRCH

PRCH: działa już 30 punktów szczepień w centrach handlowych w całej Polsce

W czerwcu br. Polska Rada Centrów Handlowych zaapelowała do właścicieli i zarządców centrów handlowych o organizowanie punktów szczepień na terenie galerii oraz włączenie się w rządową akcję promocji szczepień #Ostatniaprosta, aby wspólnie działać na rzecz ograniczenia rozprzestrzenienia się pandemii COVID-19. Rada zachęcała do promowania akcji poprzez nośniki reklamowe dostępne w centrach, które dają możliwość informowania o ważnych społecznie tematach miliony odwiedzających je osób. Branża solidarnie odpowiedziała na apel PRCH. […]