Search Results for delikatesy-centrum/
Delikatesy Centrum w świeżym koncepcie ReFresh
Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowe Delikatesy Centrum to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych, w tym z selekcją dań gorących, przygotowywanych codziennie w sklepie. Projekt ReFresh to zmodernizowany i powiększony koncept uniwersalnego supermarketu sieci Delikatesy Centrum. Sklep został zaprojektowany tak, by na relatywnie niewielkiej powierzchni sprzedażowej (ok. 400 m.kw.) wzmocnić realizację misji codziennych zakupów, łącząc […]
Delikatesy Centrum otwierają setny sklep w nowym formacie
Eurocash otworzył 100. sklep pod szyldem Delikatesy Centrum po remodelingu. Do końca tego roku sieć należąca do Grupy Eurocash planuje modernizację 300 sklepów. Grupa Eurocash wspólnie z franczyzobiorcami prowadzącymi sklepy rozpoczęła remodeling Delikatesów Centrum w połowie 2021 r. Efekty remodelingu wskazują na realizację zakładanych celów projektu: wzrost sprzedaży pochodzący z większej liczby transakcji, wzrost udziału i penetracji produktów świeżych oraz poprawę jakości doświadczenia konsumentów w sklepie. Modernizowane […]
Delikatesy Centrum ze strategią 2.0 chcą być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku
Zgodnie z założeniami strategii biznesowej na lata 2023-2025, Grupa Eurocash otwiera kolejny rozdział w rozwoju swojej flagowej sieci franczyzowej. Delikatesy Centrum w wersji 2.0 będą rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców i w modelu zrównoważonego podziału zysków.
Placówki Delikatesów Centrum po remodelingu ze wzrostami sprzedaży
Sieć Delikatesów Centrum intensywnie się rozwija. Obroty sklepów po remodelingu sukcesywnie rosną, w przypadku niektórych placówek nawet o 40 proc. (rekordowy sklep osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie ponad 50 proc.). To nie jedyny obszar działalności sieci, gdzie widać trend wzrostowy. Sprzedaż „odświeżonej” kategorii bakalii w pilotażowych sklepach sieci rośnie średnio 26 proc. rok do roku. Od początku projektu, który wystartował w połowie 2021 r., remodeling sieci objął […]
Grupa Eurocash planuje dalszy rozwój konceptów stacjonarnych i online
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 5,81 mld zł. Spadek o niespełna 2% r/r związany jest przede wszystkim z wysoką bazą porównawczą wynikającą z zakupów robionych na zapas w marcu 2020 r. – Sprzedaż żywności w małych i średnich sklepach, do którego agencje badawcze zaliczają niezależnych detalistów, stanowiących główną grupę klientów Grupy Eurocash, w pierwszym kwartale tego roku spadła o 4,8% w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami […]
Grupa Eurocash podsumowuje rok epidemii i nowej normalności
– Miniony 2020 rok był bezprecedensowy, z uwagi na pandemię COVID-19. Wirus uderzył w gospodarki i społeczeństwa w każdym zakątku świata. Niestety był to również rok, w którym nasza Grupa razem ze swoimi klientami – niezależnymi przedsiębiorcami – miała świętować jubileusz 25-lecia działalności w Polsce. Jednak zamiast tego, zmuszeni byliśmy szybko dostosować się do dynamicznie zmieniającej się nowej rzeczywistości – podkreśla Luis Amaral, prezes zarządu Grupy […]
Marek Lipka obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego w spółce Eurocash Franczyza
Marek Lipka, doświadczony manager z ponad 20-letnim stażem w sektorze handlowym, z początkiem sierpnia obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego spółki Eurocash Franczyza, w ramach której funkcjonuje sieć Delikatesy Centrum.
Eurocash utrzymuje poziom sprzedaży
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2021 r. wyniosły 7,03 mld zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie 2020 r. Sprzedaż w segmencie hurtowym była na porównywalnym poziomie co przed rokiem, natomiast w segmencie detalicznym zwiększyła się o ponad 2% r/r. Skonsolidowana EBITDA (tj. zysk operacyjny powiększony o amortyzację) w omawianym okresie wyniosła 236 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 5% w porównaniu z trzecim kwartałem 2020 r. Grupa […]
Grupa Eurocash wdraża Innowacyjną Platformę Handlu. Technologia dostępna jest już w 1,4 tys. sklepach
Innowacyjna Platforma Handlu (IPH) to kolejna nowa technologia opracowana przez Grupę Eurocash z myślą o przedsiębiorcach prowadzących sklepy detaliczne. Jest to zintegrowany system do zarządzania sklepem, który łączy właścicieli placówek z ich klientami, a także producentami. Pozwala m.in. na łatwą obsługę transakcji sprzedaży, samodzielne implementowanie promocji oferowanych bezpośrednio przez dostawców, zarządzanie asortymentem i dokumentacją oraz analizę danych. IPH przeszła już fazę testów – obecnie korzysta z niej 1,4 tys. sklepów, […]
Zmiany w zarządzie Eurocash
Luis Amaral, wieloletni prezes i pośrednio największy akcjonariusz Eurocash, planuje stanąć na czele rady nadzorczej Spółki. Jego intencją jest skoncentrowanie się na opracowaniu dalszej strategii rozwoju Grupy Eurocash oraz przekazanie bieżącego zarządzania Spółką pozostałym członkom zarządu, w tym nowemu prezesowi. Funkcję tę od 1 stycznia 2022 r. będzie pełnić Paweł Surówka. Surówka to doświadczony menedżer, w ostatnim czasie pełniący rolę doradcy zarządu Eurocash, a wcześniej […]
Eurocash dostał od UOKiK 76 mln zł kary
Prezes UOKiK nałożył ponad 76 mln zł kary na Eurocash za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej. Wydana decyzja dotyczy relacji spółki z dostawcami produktów rolnych i spożywczych do jej sklepów. Eurocash nie zgadza się z decyzją Urzędu. – Przeprowadzone postępowanie wykazało, że spółka Eurocash pobierała od dostawców produktów rolnych i spożywczych szereg dodatkowych oraz nieuzasadnionych opłat. Część usług, za które płacili kontrahenci, w ogóle nie była wykonywana, a niektóre spółka powinna […]