Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Bafra Kebab: szybszy rozwój i platforma zgłaszania lokalizacji

Bafra Kebab – franczyzowy koncept gastronomiczny należący do Sweet Gallery rusza z aktywnym poszukiwaniem nowych lokalizacji. Sieć, która w okresie pandemii z 40 lokalizacji urosła do 130, przygotowała specjalną platformę, która ma ułatwić zgłaszanie lokalizacji pod nowe punkty Bafra Kebab.

– Platforma https://zglosmiejsce.bafrakebab.pl/ powstała, by ułatwić zarządcom obiektów handlowych i właścicielom gruntów kontakt z nami. Na pewno przyspieszy procedowanie tematów związanych z nowymi lokalizacjami – mówi dla Retailnet Damian Chmielowiec, Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery.

Koncept franczyzowy Bafra Kebab cieszy się bardzo dużą popularnością wśród osób, które szukają franczyzy w gastronomii. Jak podkreślają przedstawiciele sieci, nowa platforma jest skierowana do właścicieli gruntów i galerii handlowych, którzy już teraz często sami zgłaszają się do Sweet Gallery, by zaoferować atrakcyjne miejsce na nowy punkt gastronomiczny.

R E K L A M A

– W czasie pandemii koncept Bafra Kebab bardzo zyskał na znaczeniu wśród naszych klientów i na popularności wśród zainteresowanych franczyzą. Stało się tak, dlatego, że nasze koncepty, w tym koncept Bafra Kebab jest konceptem mobilnym, outdoorowym, działającym niezależnie od pracy centrów i innych obiektów handlowych. W momencie, kiedy nastąpiło zamknięcie, nasze punkty były nieprzerwanie czynne. Można powiedzieć, że sprzedaż z okienka okazała się najbezpieczniejszą bo nie dotyczyły nas obostrzenia. I dzięki temu zyskaliśmy, podwójnie – podkreśla Damian Chmielowiec.

Bafra Kebab poszukuje nowych lokalizacji

Jak informuje zarząd Sweet Gallery, koncepty gastronomiczne należące do firmy, odnotowują ogromne zainteresowanie franczyzobiorców.

– Nasi franczyzobiorcy dostrzegli, że to jest biznes odporny na warunki gospodarcze, niezależny od wszelkich obostrzeń. Ponadto zyskaliśmy nowych klientów, którzy wcześniej, przed pandemią, korzystali głównie z usług restauracji. W momencie kiedy zostały zamknięte zaczęli korzystać z street food’u i większość z tych klientów u nas została. Z naszych obserwacji wynika, że część klientów jeszcze nadal boi się chodzić do restauracji i mają mniej czasu na celebrowanie posiłków w restauracjach. Zmieniły się nawyki konsumenckie i jeśli już wybieramy restauracje, to celebrujemy wyjście ze znajomymi, z rodziną, i korzystamy z tej opcji, gdy mamy więcej czasu, natomiast na takie codzienne jedzenie wybieramy punkty „szybkiego jedzenia” – wyjaśnia Dyrektor Działu Komercjalizacji Sweet Gallery.

Przed pandemią sieć Bafra Kebab liczyła zaledwie 40 punktów w Polsce. W marcu 2022 roku ma ich ponad 130. Zeszły rok był, jak podkreśla zarząd Sweet Gallery, najbardziej intensywny, jeśli chodzi o przyrosty Bafra Kebab. Plany rozwojowe spółki na 2022 rok, to otwarcie 150-200 nowych punktów sprzedaży. W związku z tym poszukuje lokalizacji pod punkty Bafra Kebab w całej Polsce.