Search Results for bawelna/
Primark rozszerza Program Zrównoważonej Bawełny
Primark rozszerza swój Program Zrównoważonej Bawełny i do 2023 r. zamierza przeszkolić łącznie 275 tys. plantatorów w zakresie bardziej zrównoważonego rolnictwa. Rozszerzenie programu jest kluczowe do osiągnięcia celu, zgodnie z którym do 2027 r. cała bawełna wykorzystywana w ubraniach Primark będzie pochodzić z upraw ekologicznych, recyklingu lub Programu Zrównoważonej Bawełny (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP). Primark ogłosił znaczne rozszerzenie swojego Programu Zrównoważonej Bawełny (Primark Sustainable […]
LPP partnerem Cotton made in Africa
LPP dołączyła do grona partnerów Cotton made in Africa (CmiA) – uznanego na świecie standardu dla zrównoważonych upraw bawełny w Afryce. Działania podejmowane przez Fundację Aid by Trade – inicjatora Cotton Made in Africa, wpisują się w strategiczne cele LPP, zakładające konsekwentne zwiększanie udziału produktów przyjaznych środowisku, a także wdrażanie najlepszych praktyk i standardów produkcji wspierających zrównoważony rozwój przemysłu tekstylnego. Cotton made in Africa (CmiA) powołana do życia […]
Odzież, która chroni zasoby czyli Tchibo na ścieżce zrównoważonego rozwoju
Organiczna bawełna i recykling włókien naturalnych – m.in. tak powstaje odzież Tchibo. W taki sposób firma odpowiada na jedno z najważniejszych wyzwań naszych czasów, czyli produkcję, która może przyczynić się do ochrony zasobów naturalnych.
ESG: Tchibo konsekwentnie podąża drogą zrównoważonego rozwoju
Organiczna bawełna i recykling włókien naturalnych – m.in. tak powstaje odzież Tchibo. W taki sposób firma odpowiada na jedno z najważniejszych wyzwań naszych czasów, czyli produkcję, która może przyczynić się do ochrony zasobów naturalnych.
LPP wprowadziło do oferty internetowej nową linię asortymentową – Reserved Home
LPP wprowadziła do oferty internetowej swojej flagowej marki nową linię produktową – Reserved Home. Stałym elementem portfolio artykułów do domu i wystroju wnętrz będą kolekcje powstałe we współpracy z renomowanymi polskimi producentami.
Pepco pierwszą polską firmą w Better Cotton, która działa w obszarze zrównoważonej produkcji bawełny
Pepco, jako pierwsza firma pochodząca z Polski, dołączyło do Better Cotton. Misją tej organizacji non-profit jest pomoc społecznościom zajmującym się produkcją bawełny w ramach zrównoważonego rozwoju.
Wrocław Fashion Outlet wspiera odpowiedzialne marki
Czas na świadome zakupy – Wrocław Fashion Outlet wspiera marki odpowiedzialne społecznie i działa na rzecz środowiska. Zatrzymanie postępującego zanieczyszczenia środowiska i idących za nim zmian klimatycznych to jedno z najważniejszych wyzwań XXI wieku. Podołać mu starają się także producenci odzieży, którzy coraz chętniej wdrażają działania odpowiedzialne społecznie. Do poprawy stanu przyrody możemy więc przyczynić się m.in. poprzez dokonywanie świadomych zakupów. Jednym z miejsc ułatwiających to zadanie jest centrum […]
Zupełnie nowe oblicze salonu LANCERTO we Wrocław Fashion Outlet
Nowoczesne tablety umożliwiające klientom dostęp do pełnej oferty na życzenie, większa strefa przymierzalni, nowy wygląd i jeszcze lepsze wykorzystanie całej powierzchni salonu – to wszystko zyska sklep LANCERTO we Wrocławiu po zakończeniu rebrandingu.
LPP i Sustainable Fashion Institute w pilotażowym projekcie na rzecz mody cyrkularnej
LPP podjęła współpracę z Sustainable Fashion Institute (SFI), polską platformą wspierającą marki w budowaniu zrównoważonej przyszłości branży odzieżowej. Chodzi o przetworzenia materiałów wielogatunkowych, umożliwiając ich ponowne wykorzystanie.
LPP rozpoczyna pracę nad technologią produkcji przędzy z odpadów tekstylnych
Firma odzieżowa LPP podpisała umowę współpracy z polskim start-upem Use Waste, której efektem ma być opracowanie innowacyjnej technologii produkcji przędzy z odpadów tekstylnych. Na mocy obowiązującego do końca 2023 roku kontraktu wypracowana zostanie naukowa metoda pełnego recyklingu zużytych tkanin poliestrowych w oparciu o ideę textile-to-textile. Podpisana umowa jest kolejnym krokiem polskiego producenta w kierunku mody cyrkularnej oraz zmniejszenia ilości odpadów tekstylnych w branży odzieżowej. Na ten cel […]
[WYWIAD] Wojciech Balik, Lee Cooper: Patrzymy na miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
Stawiamy na dalszy rozwój sieci. Jeżeli chodzi o sieć własną, to interesują nas miasta powyżej 200 tys. ludności i takie, gdzie nas jeszcze nie ma jak Szczecin, Koszalin, Olsztyn itp. Oczywiście nie zamykamy się również na mniejsze miasta. – w rozmowie z SCFNews/retailnet.pl mówi Wojciech Balik, Dyrektor Generalny Lee Cooper. Sieć Lee Cooper w tym roku świętuje 30-lecie obecności na polskim rynku. Jak zmieniała się marka, jej […]
Galeria Mokotów z szeroką ofertą dla dzieci
Galeria Mokotów stale się rozwija aby jeszcze lepiej trafiać w zmieniające się potrzeby swoich klientów. Znana z bogatej oferty modowej i lifestylowej a także mnogości różnorodnych kawiarni i restauracji, w ostatnim czasie silnie poszerzyła wachlarz propozycji skierowanych do rodzin z dziećmi i do samych dzieci. Dzięki temu Galeria wykracza poza ramy zwykłego centrum handlowego stając się miejscem spotkań i atrakcyjnego spędzania czasu. Z okazji Dnia Dziecka Galeria […]