Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for ccc/

[WYWIAD] Karol Semik, CCC: w 2022 otworzymy ok. 30 sklepów CCC i ok. 50 HalfPrice

Przenikające się światy online i offline świetnie funkcjonują w naszych sklepach hybrydowych. W trzecim kwartale 2021 roku ponownie wzrósł udział kanału e-commerce w przychodach całej Grupy CCC i stanowi on już 45% sprzedaży – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Karol Semik, Expansion Director, Grupa CCC Przypominam sobie sytuację z połowy marca ubiegłego roku, kiedy Dariusz Miłek powiedział, że to, co będziecie musieli zrobić, to będzie cięcie […]

[WYWIAD] Norbert Mazur, CCC: nasza aplikacja mobilna ma 7 mln użytkowników i ta liczba ciągle rośnie

Zawsze dużym wyzwaniem dla każdej aplikacji e-commerce’owej jest to, by zaprezentować klientowi coś więcej niż tylko sam sklep. Oczywistym jest, że z biznesowego punktu widzenia, najwyższym priorytetem i podstawową funkcjonalnością jest sprzedaż w aplikacji mobilnej. I to jest coś, o co zadbaliśmy już w 2019 roku. Natomiast wkrótce po tym pojawiło się pytanie, co dalej, jak zachęcić użytkowników do realnego korzystania z apki nie tylko w momencie zakupów – mówi w rozmowie z Retailnet Norbert […]

Grupa CCC wychodzi z pandemii silniejsza. 5,6 mld zł przychodów w roku obrotowym 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się lockdownom towarzyszył w minionym roku dynamiczny wzrost e-commerce – aż o 71 proc. rdr. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec kwietnia 2021 roku wynosiła 671 tys. mkw. Grupa CCC jest obecna w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1005 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez […]

CCC podsumowuje I kw. 2021/22: 85 proc. wzrost przychodów i dynamicznie rozwijający się e-commerce

Przychody Grupy CCC w I kwartale 2021 r. wyniosły 1428 mln zł. Sprzedaż e-commerce od lutego do kwietnia 2021 r. odnotowała dynamiczny, 83 proc. wzrost. Udział przychodów online w sprzedaży Grupy w tym okresie wyniósł 63 proc. (tyle samo co rok wcześniej). W I kwartale 2021 r. eobuwie.pl, które pozostaje motorem napędowym sprzedaży internetowej w Grupie CCC, osiągnęło przychód w wysokości 769 mln, przy wysokiej marży EBITDA na poziomie 10,5 […]
ccc-aplikacja-mobilna

Sklep internetowy ccc.eu debiutuje w Chorwacji i Grecji

ccc.eu, najszybciej rosnąca platforma online Grupy CCC, debiutuje w Chorwacji oraz Grecji. Tym samym sklep internetowy CCC jest już obecny w 12 krajach. W Grecji wraz ze sklepem internetowym startuje również aplikacja mobilna, która działa łącznie na 8 rynkach. Uruchomienie stron lokalnych ccc.eu oraz udostępnienie greckim klientom aplikacji, to kolejny krok w międzynarodowej ekspansji Grupy CCC oraz rozwoju modelu omnichannel. W Chorwacji Grupa CCC jest obecna od 2013 […]
ccc-aplikacja-mobilna

Sklep internetowy ccc.eu debiutuje w Rosji

ccc.eu – szybko rozwijająca się platforma online Grupy CCC, zadebiutowała właśnie w Rosji. To już 10. rynek, na którym działa ten sklep internetowy. Uruchomienie russia.ccc.eu to kolejny krok Grupy CCC w rozwoju modelu omnichannel. Grupa CCC prowadzi działalność na rynku rosyjskim od 2016 r. Dotychczas tamtejsi klienci mogli korzystać z bogatej oferty marki w 40 punktach stacjonarnych oraz poprzez platformy marketplace Wildberries i Ozon. Od sierpnia fani obuwia i akcesoriów […]

Dariusz Miłek, CCC: pandemia uwidoczniła kilka kluczowych trendów

Grupa CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyła IV kwartał 2020 roku wzrostem sprzedaży o 2% rdr. Działalność Grupy znalazła się w tym okresie pod wpływem drugiej fali pandemii koronawirusa oraz kolejnej serii lockdownów na wielu rynkach. Ograniczeniom sprzedaży stacjonarnej towarzyszył dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce, o 84%, a eobuwie odnotowało kolejny z rzędu kwartał szybko rosnącej i bardzo rentownej sprzedaży. Sytuacja płynnościowa Grupy jest […]