Search Results for coccodrillo/
Coccodrillo spełnia dziecięce marzenia
Czy w świecie biznesu jest miejsce na empatię i pomaganie? Odpowiedź brzmi: TAK. W dobie coraz większej świadomości klientów CSR przynosi firmom niewątpliwe korzyści, takie jak wzmocnienie wizerunku, poczucie robienia czegoś dobrego i świadomość, że obecność firmy jest wartością dodaną dla społeczności. Czy działania CSR są wpisane również w DNA dziecięcej marki Coccodrillo? Idea CSR sprowadza się do angażowania w szeroko rozumiane interesy społeczne, które nie przynoszą firmie […]
Zaczytane ławki, zbiórka książek i zajęcia z bajkoterapii – wyjątkowa akcja Coccodrillo
Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury. Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do zdrowego rozwoju, beztroski oraz nieograniczonego wyrażania siebie. Dużą rolę odgrywa w tym czytanie, które rozwija […]
Coccodrillo otwiera sklepy sezonowe w turystycznych miejscowościach
Coccodrillo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów poszerza stacjonarną dostępność swoich produktów na czas wakacji. Sezonowe salony marki zostały otwarte w 12 nadmorskich miejscowościach. Coroczna aktywność, jak informuje zarząd sieci, spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów – pozytywnie wpływa na przychody w miesiącach letnich oraz na rozpoznawalność brandu. W tym roku, na zakupy w sezonowych salonach Coccodrillo wybrać się można w miejscowościach takich jak: Mikołajki, Sabrinowo, Ustronie […]
Coccodrillo debiutuje z pierwszą kampanią telewizyjną!
Znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci – Coccodrillo wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną promującą kolekcję Back To School. Spot reklamowy jest emitowany w TVP oraz stacjach tematycznych TVN – TVN Style oraz HGTV. Równolegle prowadzone są aktywności w Internecie: działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, a także reklamy w prasie parentingowej. Spot telewizyjny kampanii Back To School różni się od dotychczasowych filmów […]
Coccodrillo optymalizuje sieć sprzedaży
CDRL, właściciel marki Coccodrillo optymalizuje sieć sprzedaży stacjonarnej zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. Mimo pandemii, w II półroczu 2020 r. zostało otwartych 12 nowych salonów franczyzowych. Obecnie na rynku Polskim spółka posiada łącznie 243 salony – większość z nich znajduje się przy ulicach, w związku z czym ok 150 salonów nie zostało objętych obowiązującym obecnie zakazem handlu. W trosce o bezpieczeństwo klientów, firma wprowadza szereg udogodnień. […]
[WYWIAD] Tomasz Przybyła, Coccodrillo: stawiamy na omnichannel. W tej dziedzinie jesteśmy silniejsi niż 2 lata temu
Obroty z kanału online rosną. W tym roku były wyższe niż 2 lata temu. Docelowo zakładamy jednak, że potrzebna jest sieć i onlinowa i offlinowa – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Przybyła, Wiceprezes spółki CDRL SA, właściciela sieci sklepów Coccodrillo. Minęły cztery pełne tygodnie od uruchomienia galerii handlowych. Jak ocenia Pan aktualną sytuację sklepów Coccodrillo? Klienci dopisali? Tomasz Przybyła: Jestem miło zaskoczony […]
Coccodrillo rozwija się w Rosji
CDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salon marki został otwarty w galerii Mega Teplyj Stan w Moskwie. Jest to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w tym mieście i charakteryzuje się dużą odwiedzalnością. Obecnie w Rosji znajduje się 10 salonów monobrandowych Coccodrillo. W galerii Mega Teplyj Stan butik Coccodrillo sąsiaduje bezpośrednio z flagowym sklepem rosyjskiego giganta branży artykułów dziecięcych Detsky Mir. – […]
Coccodrillo wzmacnia kanał e-commerce
CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdraża nowe rozwiązania technologiczne i uruchamia nowe kanały sprzedaży. Od niedawna ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego. – Popularność e-commerce nieustannie wzrasta, czego odzwierciedleniem jest struktura przychodów Coccodrilo. W IV kwartale sklep internetowy wygenerował 10,9 mln zł przychodów […]
Coccodrillo otwiera 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach
Wzorem lat poprzednich, Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów na czas wakacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, marka otwiera 12 salonów sezonowych w turystycznych miejscowościach nad morzem. Letnie sklepy stacjonarne cieszą się dużą popularnością wśród turystów – aktywność ta przekłada się na zwiększenie przychodów w miesiącach letnich i jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym. Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach […]
Coccodrillo chce zwiększyć dostępność sklepów „przy ulicy”
Poprzedni rok pokazał nam jak ważna jest obecność poza dużymi centrami handlowymi i współpraca franczyzowa. Skupiamy się zwłaszcza na miejscowościach, które nie mają dostępu do galerii. Będziemy rozpatrywać również powrót do miejscowości, w których klienci już nas znają – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Mariusz Michalik, kierownik rozwoju sieci Coccodrillo. Obecnie na rynku Polskim spółka posiada łącznie 243 salony – większość z nich […]
[WYWIAD] Tomasz Przybyła, CDRL: Naszym głównym celem jest rozwijanie sklepów franczyzowych w mniejszych miejscowościach
W Polsce dokonujemy optymalizacji naszej sieci sklepów, zamieniając lokalizacje o niskiej rentowności na takie, które w naszej ocenie, dają lepszą perspektywę wzrostu w przyszłości - mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL
[WYWIAD] Tomasz Przybyła, CDRL SA: ten rok upłynie nam pod hasłem omnichannel
Ten rok upłynie nam pod hasłem omnichannel. Dodatkowo, finalizujemy prace związane z rozwojem programu lojalnościowego. Dużą nadzieję pokładamy właśnie w rynku e-commerce. Sieć sklepów offline’owych powinna wspomagać sprzedaż online’ową i to jest takie wyzwanie na ten rok. Chcemy oba te kanały połączyć, zbudować silny omnichannel, który będzie wzajemnie wspomagał online i offline – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Przybyła, Wiceprezes spółki CDRL SA, właściciela sieci […]