Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for cukiernie-mikolaj/

Michał Sowa, współwłaściciel sieci Cukiernia Sowa

[WYWIAD] Michał Sowa, Cukiernie Sowa: nie rezygnujemy z galerii, ale centra convenience są ich mocną konkurencją

Pandemia nie ograniczyła naszyła planów ekspansji, a jedynie zmieniła podejście do wyboru niektórych lokalizacji pod nowe cukiernie. Parki handlowe i centra convenience są bardziej elastycznym formatem i w ostatnim czasie istotnie ku nim się skłaniamy. Oczywiście nie jest tak, że rezygnujemy z galerii, ale zauważamy, że centra convenience są ich mocną konkurencją – mówi w rozmowie z Retailnet Michał Sowa, współwłaściciel sieci Cukiernia Sowa Jak radzi sobie sieć Sowa w czasie pandemii? Michał […]
Kamil Antoniak, Brand Manager, Cukiernie Wójcik

[WYWIAD] Kamil Antoniak, Cukiernie Wójcik: rynek wymusza na nas innowacje

Niestabilność na rynku daje się wszystkim we znaki, ale pozytywnie patrzymy w przyszłość. Mniejsze cukiernie, które nie wytrzymały presji zniknęły bądź znikną z rynku i pojawi się pole do popisu dla innych. To, nie ukrywam, daje nam miejsce do rozwoju – mówi w rozmowie z redakcją SCF News/retailnet.pl Kamil Antoniak, Brand Manager, Cukiernie Wójcik Rynek cukierni i kawiarni został mocno poszkodowany przez lockdowny. W jakiej kondycji jest firma Wójcik? Kamil […]
Mikołaj Wawrzonek, Prezes spółki Telakces.com

[WYWIAD] Mikołaj Wawrzonek, Telakces: pandemia wymusza na nas przestój, ale chcemy rozwijać sieć

Rok 2020 na pewno był trudny czasem, ale nie wstrzymał całkiem ekspansji. Cały czas myślimy o dalszym rozwoju. Pandemia wymusza na nas przestój, oby jak najkrótszy, ale chcemy rozwijać sieć – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Mikołaj Wawrzonek, Prezes spółki Telakces.com Jak funkcjonuje sieć Telakces w czasie pandemii? Mikołaj Wawrzonek: Nie funkcjonowała podczas lockdownu. Corem naszego biznesu od początku istnienia była działalność […]
mikolaj-nawacki-calypso

[WYWIAD] Mikołaj Nawacki, Calypso Fitness: oczekujemy jasnych deklaracji strony rządowej

Chcemy jasnych deklaracji, kiedy, po spełnieniu jakich warunków i przy zachowaniu jakich zasad będziemy mogli w końcu otworzyć nasze kluby. Będąc w zawieszeniu nie da się prowadzić firmy i robić jakichkolwiek planów biznesowych – w wywiadzie dla SCF News/retailnet.pl mówi Mikołaj Nawacki, Prezes Zarządu Calypso Fitness. Nastroje wśród przedsiębiorców z branży fitness sięgają zenitu. Słyszymy o planach złożeniu pozwu zbiorowego przeciwko Skarbowi Państwa, a także […]

[KOMENTARZ] Mikołaj Wozdecki, eobuwie.pl: 5 trendów, które zmienią e-commerce

Szacuje się, że roczna stopa wzrostu e-commerce do 2025 roku wyniesie w skali globalnej średnio 6,29 proc.. W niektórych regionach wskaźnik ten może wynieść powyżej 10 proc. W 2022 roku przychody ze sprzedaży internetowej wzrosną do 6,54 mld USD, w porównaniu z 3,53 mld USD w 2019 r. – pisze Mikołaj Wezdecki, członek zarządu i dyrektor e-commerce w eobuwie.pl Za sprawą kryzysu COVID-19 gospodarka cyfrowa nabrała dodatkowego rozpędu. Podczas […]
empik-omnichannel

Empik: magazyn e-commerce i retail w jednym

Okres pandemii i lockdownu pokazał, że firmy, które od lat stawiają na rozwój nowych kanałów sprzedaży i informatyzację, lepiej poradziły sobie w nowych okolicznościach z obsługą rosnącej sprzedaży e-commerce. Największe sieci handlowe w pewnym momencie funkcjonowania dodały do sprzedaży tradycyjnej zakupy poprzez sklep internetowy. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów zakupami online konieczna okazała się integracja obu kanałów na poziomie różnych procesów, a w szczególności logistyki. Strategia omnichannel wymaga […]
monnari-auchan-swadzim

Salony Monnari w dwóch wielkopolskich Centrach Handlowych Auchan

Centra Handlowe Auchan w Komornikach i Swadzimiu wzbogaciły swoją ofertę modową. Te wielkopolskie obiekty na lokalizację swoich sklepów wybrała polska marka Monnari. Salony pod tym szyldem zajęły przestronne lokale, o powierzchni 230 mkw. w Swadzimiu oraz 160 mkw. w Komornikach. Za komercjalizację wielkopolskich Centrów Handlowych Auchan odpowiada Nhood Polska. Nhood Polska, który zajmuje się kompleksowym zarządzaniem i komercjalizacją 24 obiektów, w tym 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Bronowice […]

Nowa Górna wzmacnia swoją ofertę o silną markę regionalną

Oferta centrum handlowego Nowa Górna zyskała właśnie piekarnio-cukiernię. To regionalna marka, która słynie z wysokiej jakości wypieków. Więcej pieczywa i słodkości w ofercie Nowej Górnej. Centrum handlowe umacnia swoją ofertę spożywczą, sięgając przy tym po popularną markę rzemieślniczą. W obiekcie właśnie zadebiutowała piekarnio-cukiernia Ozdowscy. To brand, który doskonale znają mieszkańcy regionu. Marka o silnej pozycji w regionie łódzkim – Posiada on już kilkanaście punktów w województwie łódzkim, a także […]