Search Results for dino/
Dino Polska: Naszym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju
Zgodnie z przyjętą strategią, w 2021 r. sieć sklepów spożywczych Dino kontynuowała rozwój geograficzny, otwierając 343 nowe markety na terenie całego kraju. W efekcie, na koniec 2021 r. sieć liczyła 1815 marketów, a jej roczne obroty wzrosły o 32%. W 2021 r. konsumenci realizowali w marketach Dino średnio ponad 1,1 mln zakupów dziennie, o ponad 30% więcej niż w 2020 r. – Każdego dnia staramy się coraz lepiej służyć konsumentom […]
Dino Polska w 2022 r.: rekordowe zainteresowanie konsumentów ofertą sklepów Dino
W 2022 r. Dino Polska kontynuowała rozwój geograficzny, czego efektem było uruchomienie 344 nowych marketów Dino. Na koniec 2022 r. Dino Polska posiadała 2156 sklepów, o 19% więcej w porównaniu do 2021 r.
Dino Polska w I kwartale 2023 r.: dalszy rozwój sieci i znaczący wzrost sprzedaży
W I kwartale 2023 r. przychody Dino Polska były o 43,8% wyższe niż w I kw. 2022 r. Na koniec marca sieć Dino liczyła 2 210 marketów, o 54 więcej niż kwartał wcześniej i o 330 marketów więcej niż na koniec marca 2022 r.
Dino Polska: wysoki wzrost obrotów w pierwszym kwartale 2022
W I kwartale 2022 r. sieć sklepów spożywczych Dino konsekwentnie zwiększała skalę swojej działalności, otwierając 66 nowych marketów. Ekspansja geograficzna w połączeniu z atrakcyjną ofertą produktową skutkowała wzrostem liczby wizyt klientów w sklepach Dino o 32 proc. w stosunku do I kw. 2021 r. oraz wzrostem obrotów o 39,6 proc., do 3,85 mld zł, przy wzroście sprzedaży like-for-like, czyli w sklepach istniejących od ponad roku, o 20,4%. Dino Polska koncentruje się na dalszej […]
Rośnie sieć Dino. 234 nowe sklepy w tym roku
W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. Dino Polska konsekwentnie zwiększała rozmiary swojej sieci handlowej otwierając 234 nowe sklepy, tj. o 53 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym samym czasie przychody ze sprzedaży wyniosły 9,5 mld zł, o 29 proc. więcej niż przed rokiem, przy wzroście sprzedaży like-for-like (w sklepach istniejących od ponad roku) o 9,9 proc. Na koniec września 2021 r. łączna liczba marketów Dino […]
Dino Polska chce pozyskać z emisji obligacji do 1 mld zł na rozwój sieci
Zarząd spółki Dino Polska SA poinformował, że 10 września 2021 r. podjął uchwałę w sprawie zmiany Programu Emisji Obligacji. Zmiana polega na zwiększeniu z 500 mln zł do 1 mld zł łącznej wartości, do której Spółka może dokonywać emisji obligacji. Celem Programu, jak poinformowano w komunikacie, jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności spółki. – Środki pieniężne pozyskane w ramach Programu Emisji Obligacji przeznaczone zostaną […]
Żabka, Dino, Selgros – Prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy trzy sieci handlowe mogą wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców produktów rolno-spożywczych. Zastrzeżenia budzą niektóre opłaty pobierane od kontrahentów przez Żabka Polska, Dino Polska oraz Transgourmet Polska – właściciela sieci Selgors Cash & Carry. Wcześniej postępowania wyjaśniające zostały wszczęte w sprawie praktyk spółek Auchan Polska i Carrefour. Prezes UOKiK prowadzi obecnie badanie rynku, w którym sprawdza m.in. czy warunki usług […]
Dino przyspiesza z ekspansją
W I półroczu 2021 r. ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Dino Polska otworzyła 150 marketów i na koniec czerwca sieć Dino liczyła 1622 sklepy. Oznacza to, że pomijając niedziele, każdego dnia w Polsce uruchamiany był nowy sklep Dino. Otwarcie 150 nowych marketów Dino w pierwszym półroczu 2021 r. oznacza znaczące przyspieszenie rozwoju sieci w stosunku do analogicznego okresu 2020 r., kiedy uruchomione zostały 84 sklepy Dino. Z kolei w okresie […]
Dino: dynamiczny rozwój sieci sklepów i wysokie wzrosty sprzedaży
Na koniec września 2023 r. Dino Polska zwiększyła liczbę sklepów do 2340 placówek, wobec 2069 rok wcześniej. Ekspansji geograficznej towarzyszyło utworzenie blisko 4,7 tys. nowych miejsc pracy w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Pod znakiem zapytania staje przejęcie przez Dino drogerii eZebra
Nabycie przez Dino Polska udziałów w drogerii internetowej eZebra może się opóźnić. Planowane nabycie przez Dino Polska udziałów w drogerii internetowej eZebra może się opóźnić lub transakcja może nie dojść do skutku w związku z postanowieniem sądu.
[KOMENTARZ] Po co Dino przejęło drogerię internetową eZebra
Coraz więcej słychać ostatnio jakoby Dino myślało o rozwoju w e-commerce. Po nabyciu przez firmę drogerii internetowej eZebra niektórzy zadają sobie pytanie co do zasadności tej transakcji, ze względu na fakt, że Dino nie ma doświadczenia w e-sprzedaży.
Dino Polska z rekordową liczbą klientów
W III kwartale 2022 r. przychody Dino Polska były o 54% wyższe niż w III kw. 2021 r. Na koniec września sieć Dino liczyła 2 069 marketów, o 94 więcej niż kwartał wcześniej i o 363 markety więcej niż na koniec września 2021 r. Dogodne lokalizacje sklepów oraz atrakcyjne ceny produktów skutkują rekordową liczbą konsumentów realizujących zakupy w Dino. W III kw. 2022 r. przychody ze sprzedaży Dino Polska wyniosły 5,4 mld zł. Narastająco, po trzech kwartałach […]