Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for empik/

7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free

7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free ma powód do świętowania. Jeden z najpopularniejszych programów subskrypcyjnych w Polsce właśnie obchodzi swoje urodziny. Już co piąty Polak korzysta z usług Empik Premium – w dwóch wariantach oferty i pakietu benefitów. Bezpłatny Empik Premium Free oferuje między innymi darmową dostawę do tysięcy punktów odbioru na stałe oraz bezpłatną bibliotekę 1000 książek cyfrowych. Płatny Empik Premium to dostawa za 0 […]
empik-nysa-salon

Empik zdradza plany ekspansji na 2021 rok

15 nowych sklepów, w sumie 289 otwartych salonów w całej Polsce – z takim wynikiem marka Empik zakończyła rok 2020, utrzymując tym samym tempo ekspansji określone na lata 2019-2023. W 2021 roku otworzy ok. 20 nowych salonów i 10 sklepów Papiernik by Empik. W identyfikacji lokalizacji z największym potencjałem Empik korzysta ze sztucznej inteligencji, w oparciu o innowacyjne modele opracowane i wdrożone przez wewnętrzny Zespół Data Science. Ścieżka rozwoju […]
empik

Empik podsumowuje kolejny rok działania usług Premium i zapowiada Premium Week

Tylko w ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych użytkowników. To oznacza, że z szerokiego pakietu benefitów, w tym zniżek i darmowej dostawy, korzysta już blisko 8 mln klientów. Zaoszczędzili oni w sumie 181 mln zł w rok. Empik już teraz zapowiada tygodniowy festiwal promocji Premium Week, z atrakcyjnymi ofertami specjalnie dla użytkowników usług. Wydarzenie wystartuje 12 września. Mijają trzy […]

Sklep internetowy Empik z nową formą płatności

Empik.com, jeden z największych sklepów internetowych, należący do czołówki polskiego e-commerce, udostępnił swoim klientom opcję odraczania płatności z PayPo. W 2020 r. platformę odwiedzało co miesiąc nawet 11 mln unikalnych użytkowników, co oznacza, że co czwarty Polak pojawił się choć raz na Empik.com. Zainteresowanie e-commerce wśród Polaków nie maleje. Z kolejnymi miesiącami udział e-zakupów w całkowitej sprzedaży detalicznej w Polsce utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w trakcie pierwszego twardego lockdownu […]

Ewa Szmidt-Belcarz kupuje większościowy pakiet Empik od Penta Investments

Dotychczasowa prezeska zarządu firmy, Ewa Szmidt-Belcarz, przejmuje kontrolny pakiet akcji w Grupie Empik. Sprzedającym 51% akcji jest Penta Investments, obecna w Empiku od 2012 roku. Obie strony transakcji deklarują kontynuowanie bliskiej i partnerskiej współpracy w zakresie inwestycji i rozwoju biznesu. Grupa Empik zanotowała 2,4 mld zł obrotów w ubiegłym roku, z czego prawie połowa została wypracowana przez segment e-commerce i digital. Strony transakcji zdecydowały o nieujawnianiu […]

Omnichannel dał Grupie Empik dynamiczne wzrosty w 2021

W 2021 roku obroty Grupy Empik urosły o 21% – do poziomu 2,4 mld zł. Prawie połowa przychodu została wypracowana przez e-commerce, w tym marketplace (EmpikPlace). Grupa zakończyła rok z zyskiem z działalności operacyjnej w wysokości 63 mln PLN, poprawiając wynik o 85 mln PLN r/r. Inwestycje ostatnich lat sprawiły, że firma stoi dziś na dwóch silnych filarach: e-commerce i sieci zróżnicowanych sklepów tradycyjnych, oba wzmacniając strategicznymi […]
empik-com-zakupy-fitness

Empik.com jako platforma reklamowa

Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com Reklama w internecie to najszybciej rozwijający się segment rynku. Wydatki firm na kampanie w sieci rosną z roku na rok. W 2021 roku rynek reklamy cyfrowej w Polsce wzrósł o 20%, osiągając poziom ponad 6 mld zł [1]. Coraz bardziej […]
empik-com-zakupy-fitness

Kolejny rekord platformy Empik Marketplace

Empik Marketplace notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju Grupy Empik i odpowiada już za 20 proc. całościowej sprzedaży online. Platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest jeszcze w tym roku. Dynamiczny rozwój i ambitne cele Wartość rynku e-commerce w Polsce w minionym roku osiągnęła ok. 83 mld zł. Sektor ten […]