Search Results for empik/
7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free
7 milionów użytkowników Empik Premium i Empik Premium Free ma powód do świętowania. Jeden z najpopularniejszych programów subskrypcyjnych w Polsce właśnie obchodzi swoje urodziny. Już co piąty Polak korzysta z usług Empik Premium – w dwóch wariantach oferty i pakietu benefitów. Bezpłatny Empik Premium Free oferuje między innymi darmową dostawę do tysięcy punktów odbioru na stałe oraz bezpłatną bibliotekę 1000 książek cyfrowych. Płatny Empik Premium to dostawa za 0 […]
[WYWIAD] Łukasz Sitko, Empik: Szacujemy, że długofalowo sieć ma potencjał wzrostu do ok. 500-550 lokalizacji
Obecnie nasza sieć liczy 342 salony, z czego 315 to Empiki, a 27 to Papierniki. Nasze plany na 2023 rok obejmują otwarcie około 25 nowych lokalizacji w obu formatach - mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Sitko, Dyrektor Operacyjny Retail, Empik.
Empik zdradza plany ekspansji na 2021 rok
15 nowych sklepów, w sumie 289 otwartych salonów w całej Polsce – z takim wynikiem marka Empik zakończyła rok 2020, utrzymując tym samym tempo ekspansji określone na lata 2019-2023. W 2021 roku otworzy ok. 20 nowych salonów i 10 sklepów Papiernik by Empik. W identyfikacji lokalizacji z największym potencjałem Empik korzysta ze sztucznej inteligencji, w oparciu o innowacyjne modele opracowane i wdrożone przez wewnętrzny Zespół Data Science. Ścieżka rozwoju […]
Empik podsumowuje kolejny rok działania usług Premium i zapowiada Premium Week
Tylko w ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych użytkowników. To oznacza, że z szerokiego pakietu benefitów, w tym zniżek i darmowej dostawy, korzysta już blisko 8 mln klientów. Zaoszczędzili oni w sumie 181 mln zł w rok. Empik już teraz zapowiada tygodniowy festiwal promocji Premium Week, z atrakcyjnymi ofertami specjalnie dla użytkowników usług. Wydarzenie wystartuje 12 września. Mijają trzy […]
Grupa Empik podsumowuje 2022 rok. Wzrosty we wszystkich segmentach działalności
W 2022 roku Grupa Empik zanotowała dalszy wzrost przychodów, napędzany rozwojem biznesów online i digital. Udział tych kanałów w łącznej sprzedaży Grupy przekroczył w ostatnim roku symboliczny próg 50%.
Sklep internetowy Empik z nową formą płatności
Empik.com, jeden z największych sklepów internetowych, należący do czołówki polskiego e-commerce, udostępnił swoim klientom opcję odraczania płatności z PayPo. W 2020 r. platformę odwiedzało co miesiąc nawet 11 mln unikalnych użytkowników, co oznacza, że co czwarty Polak pojawił się choć raz na Empik.com. Zainteresowanie e-commerce wśród Polaków nie maleje. Z kolejnymi miesiącami udział e-zakupów w całkowitej sprzedaży detalicznej w Polsce utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w trakcie pierwszego twardego lockdownu […]
Ewa Szmidt-Belcarz kupuje większościowy pakiet Empik od Penta Investments
Dotychczasowa prezeska zarządu firmy, Ewa Szmidt-Belcarz, przejmuje kontrolny pakiet akcji w Grupie Empik. Sprzedającym 51% akcji jest Penta Investments, obecna w Empiku od 2012 roku. Obie strony transakcji deklarują kontynuowanie bliskiej i partnerskiej współpracy w zakresie inwestycji i rozwoju biznesu. Grupa Empik zanotowała 2,4 mld zł obrotów w ubiegłym roku, z czego prawie połowa została wypracowana przez segment e-commerce i digital. Strony transakcji zdecydowały o nieujawnianiu […]
Omnichannel dał Grupie Empik dynamiczne wzrosty w 2021
W 2021 roku obroty Grupy Empik urosły o 21% – do poziomu 2,4 mld zł. Prawie połowa przychodu została wypracowana przez e-commerce, w tym marketplace (EmpikPlace). Grupa zakończyła rok z zyskiem z działalności operacyjnej w wysokości 63 mln PLN, poprawiając wynik o 85 mln PLN r/r. Inwestycje ostatnich lat sprawiły, że firma stoi dziś na dwóch silnych filarach: e-commerce i sieci zróżnicowanych sklepów tradycyjnych, oba wzmacniając strategicznymi […]
Empik: kolejny rekordowy rok platformy marketplace. Ambitne plany
Wzrost ośmiokrotnie szybszy niż rynek i kolejne kamienie milowe – 10 mln dostępnych ofert i 11 mln zamówień zrealizowanych przez sprzedawców zewnętrznych.
Empik.com jako platforma reklamowa
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com Reklama w internecie to najszybciej rozwijający się segment rynku. Wydatki firm na kampanie w sieci rosną z roku na rok. W 2021 roku rynek reklamy cyfrowej w Polsce wzrósł o 20%, osiągając poziom ponad 6 mld zł [1]. Coraz bardziej […]
Kolejny rekord platformy Empik Marketplace
Empik Marketplace notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju Grupy Empik i odpowiada już za 20 proc. całościowej sprzedaży online. Platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest jeszcze w tym roku. Dynamiczny rozwój i ambitne cele Wartość rynku e-commerce w Polsce w minionym roku osiągnęła ok. 83 mld zł. Sektor ten […]
Cztery wiodące banki wesprą dalszy rozwój Grupy Empik. Spółka zawarła umowy na ponad 300 mln finansowania
Empik S.A. podpisał umowy na udzielenie finansowania w wysokości 310 mln PLN z czterema instytucjami: BNP Paribas Bank Polska, Bank Pekao S.A, Santander Bank Polska i mBank. Suma finansowania obejmuje 3 instrumenty wspierające organiczny rozwój Grupy Empik.