Search Results for guess/
Nowa odsłona sklepu Guess w Gdyni
Guess otwiera flagowy sklep Guess i Marciano w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni w zupełnie nowej odsłonie. Odświeżona stylizacja powiększonego do 465 mkw. wnętrza powstała według najnowszego konceptu sklepów Guess, wprowadzanego na początku 2019 r. Nowy wystrój sklepu, dostępny od 4 maja 2021 r., jest efektowną grą geometrycznych akcentów, tytanowych detali i minimalistycznych mebli. To świeże i klimatyczne tło dla szerokiej gamy kolekcji Guess: dżinsowych oraz sezonowych stylizacji. […]
Guess zacieśnia współpracę z NEPI Rockcastle
Guess tuż po otwarciu galerii handlowych w maju zadebiutował w Zielonej Górze. Marka wybrała lokalizację w centrum handlowym Focus Zielona Góra, którego właścicielem jest Nepi Rockcastle. – Jest to otwarcie, do którego przymierzaliśmy się od jakiegoś czasu i jesteśmy przekonani, że właśnie realizowana przebudowa centrum jest świetnym momentem na pojawienie się marki Guess. Na pewno decyzję o otwarciu wspomogła bardzo dobra współpraca z wynajmującym. Guess w ramach współpracy z Nepi Rockcastle zaistniał […]
GUESS wybrał logistykę Arvato Supply Chain Solutions
Arvato Supply Chain Solutions w Polsce, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw dla e-commerce i healthcare, podpisało umowę o współpracy z firmą GUESS. Obsługę logistyczną nowego klienta spółka realizuje w centrum dystrybucyjnym CLIP w Jasinie koło Poznania. Inwestycja opiewa na około 10 milionów złotych. GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej. Dedykowana dla niej powierzchnia magazynowa zajmuje 20.000 m […]
Guess rozwija w Polsce nowy koncept sklepów
Międzynarodowa marka lifestyle’owa Guess kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Otwarcia zaplanowane na maj 2021 r. są częścią inwestycji Guess mającej na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu. Sklepy typu Pop-up o powierzchni od 90 do 150 mkw. powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach […]
ROS Retail Outlet Shopping: Guess Kids – trzeci salon marki w Designer Outlet Gdańsk
Moda dziecięca w outletowych cenach? W Guess Kids – nowo otwartym salonie w Designer Outlet Gdańsk klienci już mogą robić zakupy dla najmłodszych. Dzięki temu otwarciu centrum może pochwalić się pełną ofertą marki, oferowaną w 3 różnych salonach.
Guess Activewear w Bonarce
Od 10 września br. w krakowskiej Bonarce działa najnowszy butik z modą sportową prestiżowej marki Guess. Nowy salon ma pow. 127 mkw. i znajduje się na poziomie 1. – Marka Guess na terenie Bonarki dostępna będzie aż w trzech lokalizacjach. Przed miesiącem uruchomiła ona u nas butik z akcesoriami, a niebawem także otworzy salon pod szyldem wiodącym. Submarka Activewear jest z kolei silnym wzmocnieniem naszej oferty w zakresie produktów premium dla osób […]
Prawie 180 mkw. dla Guess Accessories w Designer Outlet Gdańsk
Guess rozwija swoją ofertę w Designer Outlet Gdańsk. Sklep Guess Accessories przeniósł się właśnie do nowego, większego o ponad 70% lokalu. Dla miłośników marki oznacza to jeszcze więcej najmodniejszych propozycji dodatków w atrakcyjnych cenach.
GUESS swoją logistykę powierzył Arvato Supply Chain Solutions
GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej, która zdywersyfikowała swoje operacje logistyczne i powierzyła ich obsługę Arvato Supply Chain Solutions. Usługi logistyczne świadczone są w centrum magazynowym CLIP w Jasinie k. Poznania, zarówno dla kanału e-commerce, jak i B2B (business-to-business). GUESS poszukiwał zaufanego partnera, z którym chciał zbudować długoterminową i owocną współpracę w zarządzaniu międzynarodowym biznesem internetowym. Sytuacja początkowa Klienci końcowi musieli mieć zapewnione bezpoblemowe […]
Guess Kids kontynuuje rozwój i otwiera się w Atrium Copernicus
Nowy salon Guess Kids ruszył w Atrium Copernicus. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw. Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. Dziecięca kolekcja oferuje wysokiej jakości odzież, pełną starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego podejścia do mody. W nowo otwartym salonie torunianie znajdą szeroką gamę komfortowych […]
GUESS Kids w Designer Outlet Sosnowiec. Salon z modą dziecięcą będzie miał prawie 100 mkw.
Marka, która wyznacza trendy w modzie dziecięcej właśnie otworzyła swój sklep w sosnowieckim outlecie. Na powierzchni prawie 100 mkw. rodzice i mali miłośnicy mody znajdą ubrania charakteryzujące się niepowtarzalnym stylem i wysoką jakością.
[WYWIAD] Waldemar Madajczyk, Guess: daleki jestem od wieszczenia końca centrów handlowych
Patrząc na pojawiające się publikacje w prasie absolutnie nie mogę się zgodzić z opiniami jakoby Wynajmujący ponosili w większości koszty lockdownów. Z moich obserwacji wynika, że pierwszymi uczestnikami rynku, których przychody są realnie równane z zerem, podczas każdego lockdownu, są jednak Najemcy. Mają w swoich kasach „piękne okrągłe zero” – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Waldemar Madajczyk, Vice President European Markets CEE & Russia, Guess. Gdy patrzy Pan na miniony rok, […]
Guess z nowym konceptem w Manufakturze
Amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze. Podążając za trendami w branży mody, marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Elegancki butik oferuje najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear – obie zostały stworzone z wykorzystaniem zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. W ten sposób Manufaktura powiększyła swoją ofertę modową, kierowaną szczególnie do tych klientów, którym zależy na wspieraniu produkcji […]