Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for guess/

guess-rivviera

Nowa odsłona sklepu Guess w Gdyni

Guess otwiera flagowy sklep Guess i Marciano w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni w zupełnie nowej odsłonie. Odświeżona stylizacja powiększonego do 465 mkw. wnętrza powstała według najnowszego konceptu sklepów Guess, wprowadzanego na początku 2019 r. Nowy wystrój sklepu, dostępny od 4 maja 2021 r., jest efektowną grą geometrycznych akcentów, tytanowych detali i minimalistycznych mebli. To świeże i klimatyczne tło dla szerokiej gamy kolekcji Guess: dżinsowych oraz sezonowych stylizacji. […]
guess

Guess zacieśnia współpracę z NEPI Rockcastle

Guess tuż po otwarciu galerii handlowych w maju zadebiutował w Zielonej Górze. Marka wybrała lokalizację w centrum handlowym Focus Zielona Góra, którego właścicielem jest Nepi Rockcastle. – Jest to otwarcie, do którego przymierzaliśmy się od jakiegoś czasu i jesteśmy przekonani, że właśnie realizowana przebudowa centrum jest świetnym momentem na pojawienie się marki Guess. Na pewno decyzję o otwarciu wspomogła bardzo dobra współpraca z wynajmującym. Guess w ramach współpracy z Nepi Rockcastle zaistniał […]

GUESS wybrał logistykę Arvato Supply Chain Solutions

Arvato Supply Chain Solutions w Polsce, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw dla e-commerce i healthcare, podpisało umowę o współpracy z firmą GUESS. Obsługę logistyczną nowego klienta spółka realizuje w centrum dystrybucyjnym CLIP w Jasinie koło Poznania. Inwestycja opiewa na około 10 milionów złotych. GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej. Dedykowana dla niej powierzchnia magazynowa zajmuje 20.000 m […]
guess

Guess rozwija w Polsce nowy koncept sklepów

Międzynarodowa marka lifestyle’owa Guess kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Otwarcia zaplanowane na maj 2021 r. są częścią inwestycji Guess mającej na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu. Sklepy typu Pop-up o powierzchni od 90 do 150 mkw. powstają w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach […]
guess-bonarka-krakow

Guess Activewear w Bonarce

Od 10 września br. w krakowskiej Bonarce działa najnowszy butik z modą sportową prestiżowej marki Guess. Nowy salon ma pow. 127 mkw. i znajduje się na poziomie 1. – Marka Guess na terenie Bonarki dostępna będzie aż w trzech lokalizacjach. Przed miesiącem uruchomiła ona u nas butik z akcesoriami, a niebawem także otworzy salon pod szyldem wiodącym. Submarka Activewear jest z kolei silnym wzmocnieniem naszej oferty w zakresie produktów premium dla osób […]

GUESS swoją logistykę powierzył Arvato Supply Chain Solutions

GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży odzieżowej, która zdywersyfikowała swoje operacje logistyczne i powierzyła ich obsługę Arvato Supply Chain Solutions. Usługi logistyczne świadczone są w centrum magazynowym CLIP w Jasinie k. Poznania, zarówno dla kanału e-commerce, jak i B2B (business-to-business). GUESS poszukiwał zaufanego partnera, z którym chciał zbudować długoterminową i owocną współpracę w zarządzaniu międzynarodowym biznesem internetowym. Sytuacja początkowa Klienci końcowi musieli mieć zapewnione bezpoblemowe […]

Guess Kids kontynuuje rozwój i otwiera się w Atrium Copernicus

Nowy salon Guess Kids ruszył w Atrium Copernicus. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw.  Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w  dobrym stylu. Dziecięca kolekcja oferuje wysokiej jakości odzież, pełną starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego podejścia do mody. W nowo otwartym salonie torunianie znajdą szeroką gamę komfortowych […]
waldemar-madajczyk-guess

[WYWIAD] Waldemar Madajczyk, Guess: daleki jestem od wieszczenia końca centrów handlowych

Patrząc na pojawiające się publikacje w prasie absolutnie nie mogę się zgodzić z opiniami jakoby Wynajmujący ponosili w większości koszty lockdownów. Z moich obserwacji wynika, że pierwszymi uczestnikami rynku, których przychody są realnie równane z zerem, podczas każdego lockdownu, są jednak Najemcy. Mają w swoich kasach „piękne okrągłe zero” – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Waldemar Madajczyk, Vice President European Markets CEE & Russia, Guess. Gdy patrzy Pan na miniony rok, […]
guess

Guess z nowym konceptem w Manufakturze

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze. Podążając za trendami w branży mody, marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Elegancki butik oferuje najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear – obie zostały stworzone z wykorzystaniem zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. W ten sposób Manufaktura powiększyła swoją ofertę modową, kierowaną szczególnie do tych klientów, którym zależy na wspieraniu produkcji […]