Najemca:

H&M

Marka modowa z ofertą dla dzieci, kobiet i mężczyzn. W Polsce sieć jest obecna od 2003 roku. Sklepy H&M znajdują się zarówno w centrach handlowych jak i lokalizacjach przyulicznych.

Od czasu założenia w 1947 roku, H&M stała się jedną z największych firm modowych na świecie. Ponad 4500 sklepów H&M dostępnych jest w 52 krajach świata + zakupy online. H&M Hennes&Mauritz AB składa się z sześciu niezależnych marek: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday oraz & Other Stories. Oprócz ubrań, butów, torebek, biżuterii, produktów do makijażu, czy bielizny dla kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci, marka wprowadza również na polski rynek H&M Home – artykuły przeznaczone dla modnych wnętrz.

Wiosną 2009 roku pojawiła się pierwsza kolekcja linii produktów H&M Home. Idea H&M Home to „Moda dla Domu” – artykuły wyposażenia wnętrz.

Firma:

Status sieci:

obecna/aktywna

Data rozpoczęcia:

1947-12-01

Typ najemcy:

  • odzież damska
  • odzież męska
  • odzież młodzieżowa
  • obuwie damskie
  • obuwie męskie
  • obuwie dziecięce
  • bielizna
  • dodatki modowe
  • odzież i artykuły dziecięce

Średnia powierzchnia sklepu:

1500 m2

Liczba lokali:

179

Franchising:

NIE

Wyspy handlowe:

NIE

Kontakty:

Informacje SCF News | Retailnet.pl

Scroll to Top