Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for inmedio/

[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: przeznaczymy ok. 10 mln zł rocznie na wprowadzenie Inmedio TOP&POP

Aktualnie mamy 435 salonów Inmedio, w tym 150 w klasycznych centrach handlowych. Na wprowadzenie Inmedio TOP&POP przeznaczymy szacunkowo ok. 10 milionów złotych rocznie. Mowa tu o samych pracach remodelingowych, wyłączając otwarcia nowych Inmedio TOP&POP – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz Dyrektor Zarządzający w Lagardère Travel Retail Sp. z o.o. Panie Dyrektorze, zacznijmy od najnowszego konceptu salonów Inmedio – formatu TOP&POP. Gdzie będzie rozwijany […]
inmedio-n-park-poznan

Inmedio otwiera salon w poznańskim N-Parku

Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej powiększył swoje portfolio o kolejną markę – Inmedio. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. W 2021 roku Napollo przeprowadziło i zakończyło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną. – […]
n-park

RTV Euro AGD oraz Inmedio otwierają swoje sklepy w poznańskim N-Parku

Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej, rozszerzy ofertę dla swoich klientów o kolejne dwie marki: RTV Euro AGD oraz Inmedio. Otwarcie obu lokali planowane jest na wrzesień 2021. Wszystkie projekty Napollo zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2021 na stoisku firmy – 240. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. […]
Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający segmentem Travel Essentials i Dyrektor Generalny Inmedio w Lagardère Travel Retail Polska

[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: Jesteśmy w stanie „szyć projekty na miarę”

Prowadzimy w całej Polsce sklepy pod ponad 40 brandami w trzech różnych liniach biznesowych. Jest dla nas rzeczą naturalną budować koncepty, które odpowiadają na potrzeby konkretnego otoczenia handlowego. Jesteśmy w stanie dopasować się do praktycznie każdej lokalizacji. Ta elastyczność pomaga nam wchodzić w nowe segmenty rynku, w tym do retail parków, ulicy czy centrów handlowych convenience – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający segmentem Travel […]

Nowy format salonów prasowych – Inmedio TOP&POP

Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP z ofertą promującą przede wszystkim nowości i bestsellery. Poza książkami, prasą itd., klienci znajdą w nich też produkty z zupełnie nowej kategorii POP-UP. – To bezpośrednia odpowiedź na potrzeby sektora retail – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail. Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja […]
delikatesy-centrum

Grupa Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. z lekkim wzrostem sprzedaży

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. sięgnęła 12,36 mld zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie 2020 r. W samym drugim kwartale br. skonsolidowana sprzedaż wyniosła 6,55 mld zł, co oznacza wzrost o 5,7% r/r. Pozytywny wpływ na wzrost sprzedaży Grupy miał format Eurocash Serwis oraz odbicie w formatach Eurocash Dystrybucja i Gastronomia, a także segment Projekty, dzięki pełnej konsolidacji i ekspansji Frisco. Skonsolidowana EBITDA […]

Siedem znanych marek podpisało umowy najmu w parku handlowym Dor Plaza

Siedem znanych marek podpisało umowy najmu na 80% z 17,5 tys. mkw. powierzchni dostępnej w parku handlowym Dor Plaza, który powstaje w Częstochowie. Głównym najemcą obiektu została sieć spożywcza Carrefour.  W gronie nowych marek znalazł się również znany brand modowy Sinsay. Tenant mix uzupełnia także sklep szwedzkiej sieci multimarketów Jula.  Ofertę parku handlowego Dor Plaza wzbogaciła ponadto doskonale znana i lubiana sieć drogeryjna […]

Galeria Sekunda w Jędrzejowie już otwarta

Ponad 13 tys. mkw. powierzchni handlowej, blisko 40 sklepów najpopularniejszych sieci modowych, parking na 300 aut, a także stacja paliw, stacja kontroli pojazdów i profesjonalna myjnia Karcher – oto oferta Galerii Sekunda – jedynego takiego obiektu handlowego w Jędrzejowie. Tym samym, Sekunda staje się największą przestrzenią zakupowo – usługową w regionie i piątą co do wielkości galerią handlową w województwie świętokrzyskim. Galeria Sekunda, której inwestorem […]

Lagardère startuje z programem Kameleon

Wystartował Kameleon – nowy program lojalnościowy grupy Lagardère Travel Retail, dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej. W programie nie zbieramy punktów, otrzymujemy zwrot pieniędzy w formie voucherów do wykorzystania na kolejne zakupy w dowolnym punkcie spośród prawie 1000 lokalizacji w miastach i na lotniskach. Lagardère Travel Retail to światowy lider wytyczający nowe ścieżki w sektorze sprzedaży detalicznej w lokalizacjach podróżnych. W Polsce zarządza siecią prawie 1000 punktów sprzedaży, prowadzonych pod 40 […]