Search Results for inmedio/
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: przeznaczymy ok. 10 mln zł rocznie na wprowadzenie Inmedio TOP&POP
Aktualnie mamy 435 salonów Inmedio, w tym 150 w klasycznych centrach handlowych. Na wprowadzenie Inmedio TOP&POP przeznaczymy szacunkowo ok. 10 milionów złotych rocznie. Mowa tu o samych pracach remodelingowych, wyłączając otwarcia nowych Inmedio TOP&POP – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz Dyrektor Zarządzający w Lagardère Travel Retail Sp. z o.o. Panie Dyrektorze, zacznijmy od najnowszego konceptu salonów Inmedio – formatu TOP&POP. Gdzie będzie rozwijany […]
Inmedio otwiera salon w poznańskim N-Parku
Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej powiększył swoje portfolio o kolejną markę – Inmedio. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. W 2021 roku Napollo przeprowadziło i zakończyło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną. – […]
RTV Euro AGD oraz Inmedio otwierają swoje sklepy w poznańskim N-Parku
Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej, rozszerzy ofertę dla swoich klientów o kolejne dwie marki: RTV Euro AGD oraz Inmedio. Otwarcie obu lokali planowane jest na wrzesień 2021. Wszystkie projekty Napollo zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2021 na stoisku firmy – 240. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. […]
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: Jesteśmy w stanie „szyć projekty na miarę”
Prowadzimy w całej Polsce sklepy pod ponad 40 brandami w trzech różnych liniach biznesowych. Jest dla nas rzeczą naturalną budować koncepty, które odpowiadają na potrzeby konkretnego otoczenia handlowego. Jesteśmy w stanie dopasować się do praktycznie każdej lokalizacji. Ta elastyczność pomaga nam wchodzić w nowe segmenty rynku, w tym do retail parków, ulicy czy centrów handlowych convenience – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający segmentem Travel […]
Nowy format salonów prasowych – Inmedio TOP&POP
Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP z ofertą promującą przede wszystkim nowości i bestsellery. Poza książkami, prasą itd., klienci znajdą w nich też produkty z zupełnie nowej kategorii POP-UP. – To bezpośrednia odpowiedź na potrzeby sektora retail – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail. Inmedio w formacie TOP&POP ma nowy logotyp i claim: „Top rozrywka & Pop kultura”. Wyraźna aranżacja […]
Grupa Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. z lekkim wzrostem sprzedaży
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. sięgnęła 12,36 mld zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie 2020 r. W samym drugim kwartale br. skonsolidowana sprzedaż wyniosła 6,55 mld zł, co oznacza wzrost o 5,7% r/r. Pozytywny wpływ na wzrost sprzedaży Grupy miał format Eurocash Serwis oraz odbicie w formatach Eurocash Dystrybucja i Gastronomia, a także segment Projekty, dzięki pełnej konsolidacji i ekspansji Frisco. Skonsolidowana EBITDA […]
Siedem znanych marek podpisało umowy najmu w parku handlowym Dor Plaza
Siedem znanych marek podpisało umowy najmu na 80% z 17,5 tys. mkw. powierzchni dostępnej w parku handlowym Dor Plaza, który powstaje w Częstochowie. Głównym najemcą obiektu została sieć spożywcza Carrefour. W gronie nowych marek znalazł się również znany brand modowy Sinsay. Tenant mix uzupełnia także sklep szwedzkiej sieci multimarketów Jula. Ofertę parku handlowego Dor Plaza wzbogaciła ponadto doskonale znana i lubiana sieć drogeryjna […]
Lagardère Travel Retail w Polsce świętuje 25 lat działalności – i zapowiada nowe otwarcia
25 lat temu otworzył drzwi pierwszy sklep Inmedio w Polsce, rewolucjonizując zakupy prasowe. Dla spółki Lagardère Travel Retail to symboliczna data i początek kreatywnych eksperymentów na polskim rynku.
Lagardère Travel rusza z wielką i unikalną akcją cross-brandową
Ponad 17 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 10 tys. zł, mogą wygrać klienci sieci Inmedio, Relay, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i ponad 30 innych marek. Wiele marek, wiele formatów. Jedyny taki program na rynku
Rekordowe wzrosty w programie lojalnościowym Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail w Polsce odnotowało rekordowe wzrosty w rozwijanym od roku 2021 multibrandowym programie lojalnościowym. Firma ma w Polsce około tysiąca sklepów.
Galeria Sekunda w Jędrzejowie już otwarta
Ponad 13 tys. mkw. powierzchni handlowej, blisko 40 sklepów najpopularniejszych sieci modowych, parking na 300 aut, a także stacja paliw, stacja kontroli pojazdów i profesjonalna myjnia Karcher – oto oferta Galerii Sekunda – jedynego takiego obiektu handlowego w Jędrzejowie. Tym samym, Sekunda staje się największą przestrzenią zakupowo – usługową w regionie i piątą co do wielkości galerią handlową w województwie świętokrzyskim. Galeria Sekunda, której inwestorem […]
Lagardère startuje z programem Kameleon
Wystartował Kameleon – nowy program lojalnościowy grupy Lagardère Travel Retail, dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej. W programie nie zbieramy punktów, otrzymujemy zwrot pieniędzy w formie voucherów do wykorzystania na kolejne zakupy w dowolnym punkcie spośród prawie 1000 lokalizacji w miastach i na lotniskach. Lagardère Travel Retail to światowy lider wytyczający nowe ścieżki w sektorze sprzedaży detalicznej w lokalizacjach podróżnych. W Polsce zarządza siecią prawie 1000 punktów sprzedaży, prowadzonych pod 40 […]