Search Results for intermarche/
Intermarché startuje z nową akcją lojalnościową
Sieć sklepów Intermarché wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących kosztów życia i zapowiada na końcówkę roku nową akcję lojalnościową „Interpunkty”, a także liczne oferty promocyjne.
Muszkieterowie i Intermarché obchodzą 25. urodziny
Intermarché, sieć supermarketów w Polsce, stanowiąca jeden z dwóch filarów obecności Grupy Muszkieterów w naszym kraju, obchodzi w tym roku swoje niezwykłe święto – 25. urodziny. Zrzeszając blisko 500 przedsiębiorców będących niezależnymi właścicielami sklepów Intermarché i Bricomarché, Grupa Muszkieterów wzmacnia swoją pozycję rynkową. W ambitnych planach Intermarché na kolejne lata jest zajęcie 5. miejsca na liście największych sieci FMCG w Polsce, natomiast Bricomarché dąży […]
[WYWIAD] Tomasz Waligórski, Intermarché: Wracamy na ścieżkę rozwoju
Dzisiaj analiza lokalizacji, którą akceptujemy pod kolejny sklep, jest prowadzona bardzo skrupulatnie. Obserwujemy dużą saturację rynku i tym samym duże nasilenie liczby metrów kwadratowych handlowych w poszczególnych lokalizacjach. Jest zatem w czym wybierać – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché. Jakie plany rozwoju ma Intermarché na polskim rynku? Po 3 latach przerwy wracamy do dynamicznego rozwoju sieci. Chwilowy przestój w tym zakresie […]
Intermarche prezentuje nowy koncept sklepów – Power
Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, intuicyjny układ sklepu oraz dłuższe taśmy kasowe – to tylko niektóre ze zmian wprowadzonych w supermarkecie Intermarché w Oleśnicy. Od 24 czerwca br. sklep dostępny jest dla klientów w nowym koncepcie – Power. Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché. W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Celem tych […]
Grupa Muszkieterów wspiera aktywność online właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów wspomaga właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w każdym obszarze prowadzonej działalności, także online. Na bazie wieloletniego doświadczenia, Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook w formie kompleksowego kompendium wiedzy. Podobny podręcznik mają do dyspozycji także właściciele supermarketów Bricomarché. Ponadto w obu sieciach prowadzone są dodatkowe działania wspierające dobre […]
Intermarché kontynuuje remodeling sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek i trwają kolejne modernizacje. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów […]
Zmiany na czele Intermarché. Do sieci dołącza Tomasz Waligórski
Od 14 czerwca 2021 roku do Grupy Muszkieterów i sieci Intermarché dołączy Tomasz Waligórski, manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży retail. Tomasz Waligórski zdobywał doświadczenie zajmując różne stanowiska w Jeronimo Martins w Polsce i Portugalii, później pracował jako CEO w PoloMarket, a następnie jako General Director Retail w Eurocash i jako Chief Commercial Officer w spółce SPAR w Poznaniu. – Po okresie restrukturyzacji oraz ustabilizowania biznesu, Intermarché wchodzi w trzeci etap […]
Intermarché ma nową strategię marek własnych
Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding […]
Intermarché ma nową strategię marek własnych
Intermarché stale udoskonala swoją ofertę produktów, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów. Sieć wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny i konsekwentny branding pod parasolem Intermarché obejmuje produkty z takich grup, jak owoce i warzywa, wędliny, ryby, jaja, nabiał czy dania gotowe. Zmiany uwzględniają rozbudowę, modernizację gamy, a także rebranding […]
Ruszyła druga w tym roku stacja paliw Intermarché w Polsce
Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw Intermarché w Polsce. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera na polskim rynku przymarketowych stacji benzynowych, posiadając prawie 70 obiektów w całym kraju. Stacja paliw Intermarché w Dębnie przy ul. Wolności 4 jest pierwszym obiektem działającym pod tym szyldem w mieście. Wszystkim zmotoryzowanym klientom oferuje wysokiej jakości paliwa w atrakcyjnych cenach. Punkt w Dębnie jest czynny […]
Intermarché rozwija się w nowoczesnym koncepcie
Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, wędlin świeżo pakowanych własnej produkcji oraz intuicyjny układ sklepu – to tylko niektóre ze zmian wprowadzonych w Intermarché w Goleniowie mieszczącym się przy ul. Zielona Droga 10. Supermarket został ponownie otwarty na początku maja i jest dostępny dla klientów w nowym koncepcie – Power. Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché. W odpowiedzi na potrzeby klientów Grupa Muszkieterów, zarządzająca […]
Drive Intermarché w kolejnym mieście
Intermarché poszerza dostępność usług e-commerce i otwiera kolejny punkt Drive. Oferuje przy tym swoim klientom wygodną możliwość odbioru zamówionych wcześniej internetowo produktów w specjalnie wyznaczonym miejscu obok punktu sprzedaży. Usługa jest dostępna od 22 grudnia br. dla mieszkańców Milicza w Intermarché przy ul. Makowej 13. Z raportu „Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej”, który był rezultatem badania przeprowadzonego przez Grupę Muszkieterów […]